Det er tirsdag! :)

Concorde98

ScanFlyer Silver
Medlem
God morgen fra Deltabyen Lillestrøm!
Skjønt delta og delta, akkurat nå er det svært lite vann i deltaet, men det fylles nok opp.

Kaffe i koppen og fugler som synger utenfor! Det er innafor med vår! :)

Ellers ble første ferieturen bestilt i går kveld. Det blir sydover så langt jeg ikke har vært siden førpandemiske tider, nærmere bestemt Porto området i Portugal.
Lufthansa står for transporten i slutten av juni og det ble full fleks, med ledig midtsete, så business ble det. Det er jo deilig med komfort på tur! :) Sier jeg som håper på Tiger moth tur i mai... Ha ha! Men der er det jo både god ventilasjon, utsikt og vindskjerm. Dessuten sitter man jo foran piloten. Det virkelig gleder jeg meg til igjen! :)

Vel, ha en fantastisk best tirsdag forumister!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Glad tirsdag fra Ris. Snart ned til Clarion Oslo og en dag med foredrag, møter og en gallamiddag med prisutdelinger før vi drar til Radisson Red på PSL og en natt der flr flyet tar oss nordover i morgen tidlig. Herlig å planlegge ferier med Lufthansa…det har vi gjort lenge også. Nyt dagen!

Javisst er det tirsdag, og dermed er uka igang. Skjønt, den har vel vært det en stund nå ..

Litt amatør på Arlanda i går, skulle møte en kollega som kom med SAS fra Oslo, men ingen av oss oppdaget at vi landet på forskjellige terminaler. Så vi sto begge ved bånd 2 og lurte .. Døøøh …. Men vi fikk oss til slutt en Teslataxa inn til Solna. Fastpris 695 er jo greit nok.

I dag skal jeg et sted jeg ikke har vært på veldig lenge: Frøsundavik! Det blir spennende!

God morgen fra noen timer unna Ålesund. Noen artige møter før det bærer tilbake Ålesund og det blir middag på en av favoritt-restaurantene. Litt artig å se reisefølget som har vært en gang i Norge tidligere (Oslo) og hvordan han måper av naturen her oppe.

Føler man har vært på tur en uke allerede..

Morn fra Kolsås, hvor "karantenetilværelsen" fortsetter, det vil si matbutikken og småtterier er fint, men til å være i pappaperm er det alvorlig lenge siden jeg har vært på kafé.
Nuvel, i går signerte man både ny jobb og feiret bryllupsdag så det er høydepunkter om dagen også [emoji846]

Mornings fra Hvalstad. Levering av bilen for å fikse så jeg får 4 og ikke bare 3 sommerdekk er gjort, kombinert med en aldri så liten løpetur. Noen Teamsmøter før vi i Flypodden tar med mikrofonen og besøker et flyselskap. Ha en fin dag

Morn

En ekstra uke i havet komer godt med når det søkes etter billetter til kommende fritur. Har funnet en poeng billett med Qatar. Så når det kommer til betalingen så krever de OTP. Den kom i går 15 timer forsinket. Så her sitter jeg og kommer ingen vei. Qatar kundeservice er kjapp å svare og si at problemet er løst mens problemet eksisterer enda og jeg kommer ingen vei.

Burde jeg ta det som et hint???

God morgen her fra Riksen. Da var dagens prøver tatt. Er litt spent på resultatet og om det blir noe justeringer på medisinene. Formiddagen blir nok tilbragt her på huset, men om legene gir klarsignal så skal jeg ta meg en tur senere i dag og finne meg en plass utenfor riksen for å spise middag. Begynner å bli litt lei av middagene her på huset nå kjenner jeg.

God morgen fra OSL. Nettopp boardet LH859 til Frankfurt. Smekk fullt fly og ble overrasket over at det fortsatt er påbud om munnbind. Flyet er forøvrig D-AINA, den første A320neo som er levert. Og den er allerede 6 år gammel. God dag ønskes!

Makan fra Lillestrøm. Trodde jeg skulle våkne i bedre form i dag, men det skulle jeg altså ikke. :)
Dro for morro skyld og tok PCR test på en mystisk lokal sjappe her. De så sykt glade ut over å gå en booking av "pcr test for person med symptomer". Kan jeg vel i og for seg forstå.

Uansett. Kan ikke klage så alt for mye når man sammenligner seg med et par andre her inne. Så jeg skal holde kjeft, drikke solbærteen min og Sambucol og så gå og legge meg igjen.

Natta!

God ettermiddag fra Forus,
Her raser dagene avgårde i prosjektet og det er kjekt. Mye moro og god underholdning i jobben.
Finværet som fortsetter må brukes , arbeid utendørs ved huset venter etter jobb. Det mangler ikke på gjøremål her heller.
Ha en fortsatt fin dag.

Back