Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Må traske i bingen nå etter en hard dag med pen gevinst på aksjemarkedet og påfølgende feiring, eller ihvertfall unnskyldning for å feire.
Med Trumpen på tronen vet ikke aksjene hvor dem skal dra så man sitter på hogget og forsyner seg litt av usikkerheten.
Skål på det.:drink
Skål! Tips om hvordan man får 250 til å bli 10.000 bottas med takk. ;p
G'morgen! Her skin sola, men det er småkjølig. Ser ut som at værbildet normaliserer seg litt. Ellers står området 'på hodet' etter at Falcons spilte seg til Superbowl søndag. Siden de spiller mot de motbydelige julsemakerene N-E Patriots, er jeg også motvillig Falcons-tilhenger.
Skål! Tips om hvordan man får 250 til å bli 10.000 bottas med takk. ;p
G'morgen! Her skin sola, men det er småkjølig. Ser ut som at værbildet normaliserer seg litt. Ellers står området 'på hodet' etter at Falcons spilte seg til Superbowl søndag. Siden de spiller mot de motbydelige julsemakerene N-E Patriots, er jeg også motvillig Falcons-tilhenger.
You win some you loose some.
Husker jeg satt på en Norwegian flight helt i starten. De skulle selge aksjer i bolaget og gikk rundt i kabinen og tilbød aksjer. Kan det ha vært 9,- kroner stykket? Jeg hadde ikke penger, ellers hadde jeg kjøpt. Grrrrrr...
Litt senere ble jeg tilbudt å være enedistributør for Sonos. Ikke tale om - svarte jeg.
Men så har man gjort noen rette valg også, da. Sånn er livet
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.