• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for en rask tur innom bryggekontoret før resten av dagen tilbringes i møter på østsiden av Oslofjorden. Ha en fin tirsdag du også!

Goood tirsdags morgen fra Trondheim
Helt skyfritt og 7,5 grader her fra morran. Tipper det blir MC på jobb....må bare tørke av all kondensen først.
Tror ettermiddagen bringer en tur til Storheia i bymarka gitt....når det er såpass bra vær bør det utnyttes.

Ha en fantastisk dag :):):)

Min dag i dag :)

God morgen til alle som titter innom Forumet - eller til alle som smugtitter også :)

Oslo nord/øst har 15 grader denne morgen - litt grått og noe tåke sees - men det blir 23 grader og sol utpå dagen :9

I dag skal jeg fly med SAS 737-600 - 737-600 - Jet Time Aerospatiale/Alenia ATR 72 og avslutter fra CPH med SAS 737-800

Ha en flott dag videre.

Jan

Last edited:
God morgen fra Grønland[emoji3] Først et par timer på kontoret før kursen settes mot Kongsberg og Høgskolen i Sørøst-Norge. Der skal man delta på Innovation Residency Summit, så får man se om hodet er mottakelig for noen nye impulser... Ha en innovativ tirsdag!

Sent from my iPad using Tapatalk

God morgen fra Flytoget. Tid for og være crash-test-dummy for OSL. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Berger

Her er man godt nede i både kaffekoppen og dagens oppgaver. Et par hyggelige besøk fra et par flyselskap på tapetet i dag.

Resten av dagen går nok med til diverse forefallent arbeid ser det ut som.

Ønsker alle en trivelig dag!

S

God morgen fra Lillestrøm. Her skal man straks hoppe i bilen og begi seg inn til litt lagertjeneste, før litt kontorarbeide og så gå og se til moderen og fnaten på sykehuset.

I kveld kommer en venninne slepende på sønnen sin, som skal har pakket hele sekken sin full av bamser og vil se tegnefilm på storskjerm og spise digg.

Heldigvis har hun lovet å ta med mat.

Ha en fin en

Nevnte jeg at det er digg å være hjemme?

God formiddag fra tiggerstaden. Idag glemte jeg både adgangskort og mobil og her sitter jeg med stappfull mailboks som jeg ikke kommer meg gjennom da jeg bare må springe i møter. Ja, det er den dagen.

Ha en god en alle som heller burde blitt i senga idag.

God dag fra jobben. Oppe 0520 og på jobb 0605. Altfor tidlig, naturlig vis. Tekniske problemer med leveranser og i det hele tatt ikke så gå. Ganske trøtt nå! Ha en våken dag !

God ettermiddag fra hovedstaden.

Hektisk på jobb og mye å henge pølsefingrene i. Fotingen fyller 4 år så da får man gjøre litt ekstra stas på fyren etter barnehagen :)

......... se til moderen og fnaten på sykehuset.

I kveld kommer en venninne slepende på sønnen sin, ?

... så la meg se om jeg har fått dette riktig. Mens Elefnaten driver livreddende velferdsoffiserstjeneste på det lokale sykehuset, tester du ut nye mammaemner med ferdigprodusert avkom.

Jeg lukter meltdown.

På den annen side så skinner solen her hos oss, men det forventes både nedbør og bulder og brak i løpet av dagen. Siden guvernøren offisielt har annonsert tørke er det sikkert like greit.

T-5 til Blåbusser uten Airbuss.

... så la meg se om jeg har fått dette riktig. Mens Elefnaten driver livreddende velferdsoffiserstjeneste på det lokale sykehuset, tester du ut nye mammaemner med ferdigprodusert avkom.

Også med medbragte velferdsoffiserer. :wow:

Grompf fra Berger. Er på tredje colaen allerede, så det sier sitt. Snaaaart ferie!

Peace out!

Jeg lukter meltdown.

På den annen side så skinner solen her hos oss, men det forventes både nedbør og bulder og brak i løpet av dagen. Siden guvernøren offisielt har annonsert tørke er det sikkert like greit.

T-5 til Blåbusser uten Airbuss.

Også med medbragte velferdsoffiserer. :wow:

Grompf fra Berger. Er på tredje colaen allerede, så det sier sitt. Snaaaart ferie!

Peace out!

Velferdsoffiseren - den innlånte - drakk skapet tomt for brus, og gaflet i seg alt godteriet, ble rød i kinnenene, smådårlig og måtte på do. Egentlig føltes det litt som Fnate, men det ble ikke helt det samme. Så alle ble sendt hjem. I morgen satser jeg på at selveste elefanten kan få komme hjem. I værste fall på torsdag

Må ha gjort noe forferdelig galt i dag mot noen siden det ble gate B-07 ved ankomst. Naboen så ut til å være UPS.

Ja, ja 10 timer til neste besøk på osl.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Best du fyller opp skapet igjen da, så ikke elefnaten aner ørner i mosen ..

Den innleide fikk, til sin store frustrasjon, ikke røre Colaen og Jappen i kjølern. Så elefanten kan ta det helt med ro

Back