• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen. Skyfri himmel helt til en nærmer seg Gardermoen i dag. Det er noe tåke som ypper seg, men ser ikke ut til at den klarer sette seg i dag.

Frem og tilbake til bgo før det blir litt bodybuilding på vei hjem fra jobb.

Glad tirsdag fra hovedstaden. Første post er en tur til tannlegen før det blir møter utenfor kontoret resten av dagen. Hovedstaden skal by på mye sol...så kanskje skulle sommerskoene komme på OIIIIIIIO'n også. Ha en flott tirsdag.

God morgen fra Sola!

Ja, her har man vært en god stuund nå! Klokka bikket 05.30, og da fikk man ikke sovet met, så da var det å komme seg opp og like gjerne komme seg på jobb! :drunk:

Men været er fint, og vårfølelsen er der, så man skal vel egentlig ikke klage. Kanskje man bær prøve seg på årets første grillings i dag?

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Sandaker. Solen skinner og her er vi opptatt lese om elefanter og flodhester på flytur før vi drar til barnehagen. Årets første løpetur i går, og på tross av hvor kort den var så merket bena det. Ha en fin dag

60344e6d69c4e74d081fd1d9f349cae8.jpg

Go morgen fra Oslo Sentrum - her har allerede dagen vart i flere timer allerede med en treningsøkt nå på morgenen før masteroppgaven skal prokastineres eh skrives. Men først kan jeg vel drikke opp en flaske med Ice Tea Fersken? Også surfe nettaviser også eh ja det var det med å skrive da.

God morgen fra SK 4015 på tur til SVG. Første luftetur på en stund så godt å komme opp i luften igjen. Fakirflighten fra TOS ble gjennomført med lukkede øyne....

2 dager i et vårlig Stavanger er å foretrekke fremfor sludd og snøbyger i Tromsø. Så får man se om tesen min om at det alltid lukter møkk når man går av flyet på Sola fortsatt stemmer.

Ha en god dag alle sammen!

God morgen fra Lillestrøm.

Her sitter jeg og strifølger med på setekartet til BA over dammen. Skal fly BA long haul economy for første gang siden 2007 eller 2009. Tror kanskje 2007. Da satt jeg ved siden av en nokså illeluktende og meget pratesyk Amerikansk rørlegger på vei fra DXB til LHR. Jeg husker det enda - "I got 15 People under me. 15 People, bubby... I'm the booooss".

Sjekket setekartet 15 ganger i går og har sjekket det 2 ganger i dag. Målet er ledig midtsete fra LHR til BOS. Får jeg det er det greit. Jeg har lastet opp med bøker og satt av 2 timer til marinering i loungen.

Elefanten har utstyrt seg med brannmannhjelm og har tatt det meste av verdisaker ut av sekken.

What could possibly og wrong?

What could possibly og wrong?

Det meste.

God morgen! Tror endelig det er klarnet nedentil. Flymage assistert av indisk kjøkken ga et par interessante tronebesøk. Men nu går alt så meget bedre, som en vis mann sa en gang.

Litt våtere ute i dag, men min commute er under tak, så det er ikke så farlig.

God dag fra Lillestrøm...... God tur til BOS, joda Kingfisherene var dyyre...
BA har vel noe annet ?

God formiddag fra OSL, ble sen flytur over fra stavanger idag, her ser det forsåvidt ut som politiets narkohunder har kongress, for jeg har aldri sett så mange firbente løpe rundt å snuse på folk ;D

God ettermiddag fra Østerås!
Jeg lover å ikke nevne Fnate i denne posten!

Ta en bolle for meg også og ha en aldeles vidunderlig dag!

Tror de har Tiger. Men det er sjelden en god ide å banke innpå øl på longhaul om du ikke vil tilbringe tiden i dokø :)

Gikk ikke budsjettet opp med business denne gang? :drunk:
Men BA har øl på economy - det går sikkert fint.

Venter bare på en småbrisen melding her i tråden snart om at purser kom bort med ipaden sin og spurte elefanten "But what are you doing back here Sir? Please follow me to a more suitable seat for you". Eller noe sånt...

Back