• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
God morgen godtfolk. Skulle egentlig vært på Gardermoen i dag for omvisning m.m på nye terminalen, men rekrutten har blitt syk og kona hadde en viktig dag på jobben. Da måtte far prioritere på denne måte familie > flyinteresse. Jaja, det er litt surt, men ok.

Ellers så har vi skalket alle luker her i Drammen, og venter på syndefloden som skal skylle innover byen iløpet av dagen. Håper alle har en flott dag!

Thomas

Goden tirsdag morgen.

I dag lover jeg mye vann som skal ned på jorden - såkalt møkkavær over sør og Østlandet de kommende 24 timene - så spottere hold deg hjemme.

Ingen flyplaner denne uken - neste helg fører jeg løs.

Ha en flott dag der du er.

Jan

Re: Goden tirsdag morgen.

Hepp hepp fra Prærien. Bare og gunne på så jeg kommer meg avgårde til OSL og oppgaven som crash test dummy etter lunsj. Ha en fin dag

Re: Goden tirsdag morgen.

God morgen fra flytoget, på tur til OSL av samme grunn som over.

Ha en våt dag folkens...
Bare å trøste seg med at det ikke kommer som snø de mengdene som er meldt.

hurvert :)

God dag fra Akersgata! Gikk til jobben i dag, uten paraply og uten å bli våt. Det er bra. Nå har jeg for øvrig laget mitt eget motivasjonsprogram for å GÅ fram til tilbake fra jobb. Sparer jo 30 kroner hver gang. Pengene som spares på å gå skal settes inn på en egen WHISKYKONTO, slik at jeg har penger til godsaker framover høsten og vinteren. Utrolig smart.

Ellers er det snart lunsj og ifølge plakaten skal det i dag være karbonader og speilegg - en skikkelig lunsjfavoritt. Det eneste problemet er at man blir litt trøtt etterpå, men man har jo Nespresso.

Ha en fin-fin tirsdag, med eller uten nader til lunsj!

G'morgen! Sol og fint og deilig utetemperatur. Perfekt for morgenkaffe på terasssen. Nå trenger vi bare litt lavere kveldstemperaturer.
Her har man akkurat booket seg et par flyturer .. MOW goes SPIRIT! Sier ikke mer .. :up:

Tja jeg var også på dagens test på OSL - for min del var det ganske kjedelig da jeg endte med å gå igjennom sikkerhetskontrollen flere ganger - men for dere som virkelig får testa den nye featuren så er det vel bra.

Back