• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Gulskogen

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
God lørdag fra Gulskogen

God morgen kjære forumister! Det var min tur til å stå opp med rekrutten i dag, så med kruttsterk kaffe, og godt pågangsmot, så var det en oppgave jeg løste brillefint.
Blir vel litt handling, og en liten gåtur inn til Bragernes Torg (Drammen sentrum), etter det blir det å slappe av. Kanskje blir det en episode av The Walking Dead.

En flott dag ønskes alle.

Thomas

God lørdag fra Gulskogen

God morgen fra Gjøviksbanen. Blir å hoppe av på Stryken også finne en egnet omvei hjem. Så får man se på føre og dagsform hvilken jeg velger. Jeg vil i hvertfall ha gjort meg fortjent til noe godt i glasset i kveld. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Gulskogen

God morgen fra Brønnøysund. Blitt veldig bra standar på hotellfrokostene rundt om i det ganske land nå, i dag er det Thon som imponerer med spennende og sunt (forhåpentligvis :)) utvalg. God helg !

God morgen fra London.
Akkurat vært nede i Executive Lounge å fått i meg litt frokost. Dagen videre byr på en runde med shopping.
Ha en bedre lørdag.

Last edited:

God morgen fra Molde!

Nå har jeg inntatt Molde Bibliotek, dagen vil hovedsaklig bli brukt til å jobbe mest mulig med noen skoleoppgaver før man er invitert på middag i kveld.

Ha en fin dag og god helg folkens!

Formiddag i Trondheim.
Rett og slett innevær idag- skikkelig skitvær her idag. Idag bli det å dumpe de to krapylene til hhvis.tante og mormor så mor og far får feiret 40-årsdag til ei go venninne. Skål og trivelig lørdag til alle :-)

God formiddag fra Oslo.
Rolig lørdags morgen etter en tøff arbeidsuke. Var på Cirque du Soleil Alegria i går i Spektrum med gode venner og kone. Det falt i smak så det holdt. Imponerende show med noen oppvisninger som fikk kjeven til å treffe gulvet.

I dag er det hjem til opphavet som har ytret ønske om besøk.
Ha en flott lørdag :)

God morgen fra Stavanger!

ja, man endte bak tastaturet og, on sammen med en kombinasjon av Citrix og VPN. Så får man se om man får betalt for dette? Tviler...

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Lillestrøm. Her planlegger man til en 10-dagers reise inn i det ukjente, som starter på mandag.

Nå er det ut og hente nyrensede dressbukser og få seg noe valuta. En rask forhåndssjekk i valutakassa viste artig nok at jeg tidligere hadde hordet cash i land jeg hadde glemt å noensinne besøke. Så litt hadde man. Tipper en seddelhund ville fått epileptiske anfall om den snuste på håndveska mi.

Senere blir det en lugn kveld i soffan. Så gjenstår det bare å ønske alle sammen en strålende aften!

Urk fra Thereses`gt, dagen har akkurat begynt her og snart må vel undertegnende ta seg en liten spasèrtur for å få opp nivået på formen slik det skal være noenlunde klart til i kveld når en kamerat byr på diverse festligheter på Grønland.

Ha en fin dag!

Og da var årets første sne kommet til Nord-Georgia. Kanskje ikke nok til at det er nøvendig å finne frem sneskuffen, men likevel ... ;)

Sol og fint nå, men et par minusgrader.

Og vi ønsker Tommy777 lykke til i dag - han skal smis i hymnens lenker som det vel så fint heter - sannheten er vel at lenken er av litt annet materiale ... :lol: Gratulerer Tommy og Melinda, og må hell og lykke følge dere!

God lørdag fra the windy Sørland!

Kom meg i seng 0530 og fin å få sovet til kl 1330 da. Akkurat i tide til å se Bjørgen ta VM gull. Nå må man på en liten handlerunde før opphavet byr på Hummer i kveld. Nei, ikke bilen! Sånn man drikker hvit vin til. ;)
Så da blir det nok noen glass av både det ene og det andre i kveld, hehe.

Grattis til Tommy777! Hvorfor skal du ha det noe bedre enn oss andre? :stir
Hvor står bryllupet da? I en eller annen gull-lounge på en eller annen flyplass? :colgate:

Fortsatt god lørdag, både med og uten forgiftemål! ;)

BF:cheers:

God ettermiddag fra Nittedal.

Her startet dagen med å servere litt kake til snuppa som blir 8 år i dag.
Nå er det straks å sette snuten mot Lillestrøm kino og Rive-Rolf i 3D.

Gratulerer til Tommy på sin store dag :)

S

God ettermiddag fra OSL. 05:15 så jeg mannen med ljåen, vekkerklokken hadde samme lyd som crash-alarmen på jobben. Mister Cato sto rett opp i sengen og kona lurte på hva i hel** jeg drev med :rolleyes:

Ellers MYE mat på denne vakten. To baggiser, tre vaffelplater, pizza og en liten dessert. Bare neimat hele veien. Vel vel, en time igjen av 12-timersvakten så får man rulle seg hjem.

Klemz koz smilefjes hjerte hjerte hjerte... :lol:

Hallais fra HRC London. Resten av reisefølget på sju var gode og mette etter en sein lunsj og ville komme seg videre. Jeg derimot synes dette var en trivelig plass å henge ut. Så nå sitter jeg og venter på dessert.

Tidligere i dag var jeg oppe i Denmark Street og kjøpte meg en ny gitar. Så det må jo markeres....

God kveld fra Bergen. Siste runde pottetrening før legging for eldstemann her nå. Det tar tid men premieres med et glass vin umiddelbart etterpå, og færre bleier på sikt.

Gratulerer til Tommy777 herfra også.

God kveld fra Bergen... Har vært en chill dag med Mad Men-marathon og generellt ikke mye annet... Perfekt lørdag!

Grattis til Tommy! Hvor går bryllupsreisen? Regner med foto-TR! :)

Takker saa meget for hyggelige hilsninger!

Sjalabaiset ble avholdt i Sacramento California, med bla Dr. Johnsen som dessverre spytta i Lagavulin glasset grunnet en ukristelig avreise paa morran i dag.

Bilderapport fra bryllupsreisen kommer selvsagt ;)

Back