God tirsdag

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Par kjappe timer på morgenkvisten før det er å komme seg hjem et par timer for vaktskifte, før det er tilbake på jobb igjen! Slik er det når man har fått små i hus!

Ha en fin en forumister!

God mandag fra Gamle Oslo. To store kopper kaffe og en Skyr før toget til OSL og DY til Køln. Spennende med nye byer. Skal videre til Aachen i dag, men tenker nå på å legge inn et pit stop i Køln langs veien, for det må passe med lunsj der. Det er ØL i Køln. God tirsdag!

Mornings. Fullt mulig det er øl i Køln. Her ute i skogen nøyer jeg meg med te. Hadde blitt litt baluba å bli stoppet i promillekontrol på vei fra jobb......

God morgen fra Skaun!

Her har det nettopp blitt booket ny tur til Amsterdam på konferanse i Juni. Viser seg da at av de neste 90 dagene skal hele 60 tilbringes på hotell et sted i verden... Jaja, sånn går no dagan.. Hvor mange flights man har i perioden tør jeg ikke engang regne på, men nærmer seg vel 40-50..

Oslotur resten av uken med kursing og events, satser på finvær i Tiggerstaden. :)

Ha en flott dag rundt omkring!

Kim

God formiddag fra BRE.

Her venter man på oppdatering fra tåkehavet på CPH for å se når man kan forvente seg å komme hjem. Ikke noe fly på vei enda så muligens det blir noe omruting i dag.....

God formiddag fra Forus,
Flott vær her over idag og arbeidet går lett unna.
Det gjelder å bli ferdig så tidlig som mulig slik at finværet kan nytes ut over ettermiddagen hjemme.
Morgendagen går med til ukas tur østover for møte på OSL denne gangen.
Ha en fin dag ladies and gentlemen.

God tirsdag ja. På vei hjem etter en svipptur i møte på Gardermoen.

Kan rapportere live fra SK2303 og LN-RRS at 17,3" laptop på fanget er problematisk ombord. Stolen forran er brutalt i veien (litt mage relatert også)

God morgen fra SFO, i United Club, får dytte i seg banan og bagel :o
Herlig med TSA Pre..

God ettermiddag!
Jessheim -> Kløfta -> Jessheim -> Parents House for dinner og nå må baggen finnes frem for litt sommeraktiviteter i New York med leiebil.

Snakkes.

God kveld fra BGO hvor jeg nettopp har landet med LN-TUF med nye seter. Er det første BU med recaro?

Back