God morgen fra Oslo. Klar himmel og en enkel plussgrad her i morgentimene. Hjemme fra Malaga etter kl01 i natt, så hvor mye jeg nå gleder meg til å dra på jobb og trolig måtte sitte til sent i kveld kan diskuteres. Ha en fin dag
Vært en tur på Flateby i Ytre Enebakk av alle steder nå på morgenkvisten. Firehjulingen er sjekket inn på et 2-dagers spa der så det blir nok fint for den
Nydelig vær her over i sørvest idag. Kjølig på morgenkvisten igjen. Bilen måtte "de-ices"(bøtte med varmt vann) før avgang mot Forus.
Utrolig hvor mye lettere dagene er med lyst og fint vær.
Ha en god dag Forumister.
G'morgen fra vestsørøst. Her har solen såvidt tittet frem og det ser ut som vi skal få nok en fin, om enn kjølig, dag. En av TV-met'ene mumlet noe om sjanser for noen snøfiller til natten - håper jeg hørte feil ... Nok nå.
Fortsatt en time 'skeivt' tidsmessig .. får benytte den ekstra timen til å gjøre noe fornuftig. Ta meg en lur kanskje?
God ettermiddag fra Stavanger. Nok en nydelig solskinnsdag her i vest. Har fått vært ute i det fine været i dag også i tillegg til at jeg har fått fikset litt på topplokket. Ikke så mange planer for dagen. Tenkte å rydde litt i bilen min før et transportoppdrag til flyplassen i morgen tidlig. Ellers blir det å ta det med ro. Men først må jeg drikke opp kaffen. Nydelig påskekaffe fra Rwanda.
God tirsdag - har fått levert inn pass og søknad til en viss ambassade som holder til på Vindern. Litt kø, men når de først åpnet så gikk det radig. Var noen foran meg som ble sendt vekk med uforettet sak - var visst ikke alt som var i orden. Man må gjøre hjemmeleksene sine når man søker visum, disse ambassadefolka er ikke på noen som helst forpliktet til å yte noe som helst service. Min søknad tok derimot bare 20 sekunder å se igjennom og fikk en fin hentelapp og skal da hente visum og pass om nøyaktig en uke. Men spontantur til Kina, ja det er fint det altså.
Været i Oslo er mangfoldige ganger bedre enn hva vi hadde i Dublin denne helgen, var til tider regn og iskald vind. God unnskyldning for å sette seg på en pub mao.