• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Oslo. Rakk en Prærieekspress tidligere enn normalt, hvilket passer bra da det spesielt før lunch er mye som må gjøres. Fikk meg omsider Netflix i går, så blir vel en episode eller to av en av de mange seriene jeg ikke har fått med meg. Ha en fin dag

God morgen fra Skaun!

Vått, grått og trått.. :) Oslo i morgen og torsdag, i kveld hockeykamp og litt småsnadder på TV.

Nyt dagen!

Kim

Bdurk fra det Sørlandske!

Her klarte man å karre seg på jobb. Noe skeptisk etter at operasjonssåret har væsket i natt. Satser på at det bare var resultatet av ei skorpe som falt av og ikke en infeksjon (måtte vorherre forby)

Møte på jobben i hele dag også. Godt det bare er et par dager til (ultrakortids)ferie!

Jaja. Er det rart jeg drikker?

BF:cool2

Hallo
Trondheim calling -vi kæn report ov vått butt vitt a hint ov blu skai

Hævv a nais dei :D :D

God morgen fra Windsor , England,
Her er det nydelig og kjølig høstvær. Fantastiske farger i nærliggende Winsor Park.
Lang tur sørover sjøen i går kveld med SK4627 og -RNN. Mye motvind som resultat av stormen dagen før resulterte i ca 2 timers flytur.
Om litt skal dagens møter ta til ved hovedkontoret.
Ha en fin dag folkens.

Gryyyyyyyyyyyyyyyyyynt fra Lillestrøm. Man skulle tro at nok en 9-timers strekk skulle resultere i en duggfrisk Fnate, men neida.

Drømte i natt gjorde jeg også, og for første gang i mitt liv kan jeg huske å ha voknet av skadefryd etter en drøm. Husker ikke hva drømmen var, men bare at jeg lå og knegget fornøyd i senga.

Jadda. Ha det fjongt da.

God formiddag fra Bodø!
Her har man endelig klart å karre seg tilbake til normal søvn etter festen i helga som var. oppdaga at jeg ikke er en rutinert bryllupsgjenger.
Hadde planlagt å muligens bestille tur til London herfra i desember, men ser at jeg nok må via OSL likevel. London blir det uansett.
Linje 23-720 senere på dagen, så da blir det overnatting på Sortland i natt.

Ha en fin dag!

Lang dag på jobb igår, divertions fra CPH pga vind og CTOT - hjemme klokken 02:00.
Ting ser ut til og roe seg litt idag, krysser fingra for at pizza'n går ned uten avbrudd :)

Knæsj dag!

Morn fra studentbyen. Oppgavejobbing blir å ta opp mesteparten av dagen idag også, men sånn er det når man skal ut å farte.
Idag er også dagen hvor man etter ryktene og brukerhistorier skal få en bokstav på EB-kontoen forandret fra "B" til "G", så får vi se, hadde vært kjekt å ha denne "G"en med seg når man skal ut å farte.

Grompf fra Berger. Stikkord: Bleed valve. Resultat: Delay.

Nuvel. Viking-Lotto i morgen. Ha en god en.

Gnarf. Såvidt lyst og jeg har huset for meg selv med invalido og senilo doggies og hyper katt ... Fin temperatur ute ihvertfall, så døren står åpen. Syv arbeidsdager står for døren, så da gjelder det å spa opp litt motivasjon. 75 millioner står på spill i kveld .. dollar altså .. tipper jeg klarer å stable ca halvparten av disse inn på kontoen min his jeg legger godviljen til. Men inntil da år jeg nøye meg med litt kaffe og sjokolade. Kanskje en pose Nonstop? ;)

Ha en utmerket dag, alle sammen!

God middag fra Skåne.

Her er forberedelserne til morgendagens tur med SK925 godt igang. En del af formiddagen er gået med at afkode SAS IT's besynderlige fejlkoder på sas.dk og ikke mindst få andet en goddag-mand-økseskaft svar fra SAS Chatten.

Udfyldelse af adresse i USA online blev ved med at give fejlmeldinger på sas.dk - selvom alt var indtastet korrekt, en af vores bookinger blev ved med at komme med en fejl om at pointpris ikke kunne beregnes - kontakt kundeservice.

Kontakt til kundeservice gjorde kun sagen endnu mere uklar - Alt skulle være udfyldt korrekt mht. adresse osv. på trods af fejlmeldingerne online og den "kvikke" kundeservicemedarbejder insisterede på at sidste fejl betød at de ikke kunne beregne hvor mange bonuspoint jeg optjente på rejsen. Han/hun kunne ikke rigtigt forstå at man ikke optjener point på en award-rejse og kunne ikke give noget svar på hvad det betød og hvorfor jeg skulle kontakte kundeservice.

Check-in forsøgt nu - og junior (på separat PNR) gik fint igennem, mens jeg og fruen fik fejlmelding "Kan ikke foretage check-in online".

"Spændende" :headbang

Så awarden for "verdens mærkeligste og mest ubrugelige fejlkoder" går igen til SAS IT.

Awarden for "Ubrugelige goddag-mand-økseskaft svar" går idag til SAS Chatten...

Men men - vi får se hvad der sker i lufthavnen imorgen....

God dag til alle :)

Back