• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag

petru26

evig optimist
Fra gate 48
pa3ema8e.jpg

Man skal ut å teste fly til Spanias solkyst i dag må vite :-)

God tirsdag fra Maersk Giant! :)
Her har jeg gått første nattskiftet, og kjenner at å finne sengen nærmer seg pallplassering over kroppens ønsker. ;)

Du må ha god tur med Drømmeflyet, petru26 - og alle dere andre må også ha en trivelig dag! :)

Mornings fra BOO. Her går turen først t/r NVK. Satser på kort layover der oppe går som en lek. Senere i dag skal man ture videre nordover til Finnmark.

Ha en flott dag forumister!

God morgen

Her sitter man og venter på frokosten før kursen settes hjemover. Og siden vi er de eneste som bor her ute så ser det ut som vi får egen bil til flyplassen i dag. Utrolig digg at man slipper å humpe på en buss via alle mulige hoteller i distriktet.

Ønsker alle en trivelig dag

S

Morn fra FRA. Absolutt kurant overfart fra MIA i 8A ombord en slik 747-8i, selv om setet i sengemodus ikke er designet for skapninger som meg på 197 cm. Satser på at man kommer seg til OSL med dette flyet som går 0950.

God morgen fra kontoret, er en smule trøtt i dag etter at det ble noen pils og endel vin etter at opphavet kom hjem fra Interrail i går kveld. En relativt rolig dag på kontoret ser det ut til at det blir så da utnytter jeg det til postboksopprydding og litt fysisk rydding.

Kristiania venter i efta`n, det blir gøtt!

Ha en fin dag!

God morgen fra Les Arcs. I dag går turen tilbake til Nice, men med et innlagt stopp i Grass, og kanskje Antibes. Definitivt sol og sommer her. Ha en fin dag

God morgen fra Les Arcs. I dag går turen tilbake til Nice, men med et innlagt stopp i Grass, og kanskje Antibes. Definitivt sol og sommer her. Ha en fin dag

Du får holde utkikk etter Dreamlinararaen i NCE ikveld, dyrbar last ombord! :D

God tirsdag fra det Sørlandske!

Jobbedag i dag. Stille og fredelig på kontoret når nesten alle andre er på ferie.
Været kan man heller ikke klage på. 2 uker med fint vær nå, og det meldes om fint vær de neste 10 dagene også. Kan ikke huske sist vi hadde slik en fin juli her nede.

Ingen andre planer enn å slappe av. Kanskje begynne på en viss trip-report? Time will show.

Have a nais summer!

BF:cool2

God tirsdag fra London.

Her har man fått i seg litt frokost og venter på å komme seg ut en tur. Sparkende Foting trengte en liten cowboystrekk etter frokost så da sitter vi og venter på at strekken går over.

Hotellet (Radisson Blu Edwardian Berkshire) ligger smack on turistgata nr 1 her i London (Oxford Street). Suite på 60 kvm så her kan junior sove på rommet mens mor og far oppholder seg i stuen ved siden av :)

30 grader meldt idag og de nærmeste dagene så været kan vi ikke klage på.

Ha en fin dag alle!

G'tirsdag fra Berger. Foreløpig normal dag, så får vi se hvordan den utvikler seg.

Fikk også luftet bookingfingeren i går med litt hotellbookinger til bursdagsturen. Tror jeg har så mye som tre forskjellige hoteller booket på enkelte av stedene nå, men satser på å kansellere alle unntatt en per by - bortsett fra den byen jeg skal innom to ganger, da ^_^

Ha en god en :)

G'mooorgen, ja ... Sitter og venter på guttungen hos tannlegen. Tar fohåpendtligvis ikke lenge. Tlbake på jobb i dag .. skal bli første nedbørsfrie dag på to uker. Figures ...

Seks arbeidsdager venter ... Spjett spjong!

God formiddag fra Chicago. Her er det litt Fly&Hemingway idag, før det bærer hjemover med Lufthansa i kveld.

Det er faktisk min første Lifemiles booking. Rakk det akkurat før enveis prisene gikk opp. Så det blir spennende å se at alt seiler smooth. Fikk til og med lagt inn EB kortet under online innsjekk, så det stusset jeg jo litt på. Men, men...

Fortsatt god tur til alle som er ute. Spesiell hilsen til Sparkende Foting fra elefanten.

Ser så fram til velferdsoffiseren legger ut alt som skjer....:colgate:

Da blir det helt usensurert........:drink

Hei fra Vadsø. Da vi hang i lufta over Kirkenes for litt siden var det rett før jeg begynte å tvile på om jeg ville nå hit i kveld...

Men det gikk. Mer detaljer kommer i en t/r om noen dager....

Pølse på Statoil. Og så skal man prøve å sove litt da...

Her hvor solen ikke går ned. Sommernatta bør vel egentlig oppleves...

Back