• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgenfra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen. Formen er om ikke mye så litt bedre...men sengen holdes fortsatt. Nå blir jeg servert te på sengen...så egentlig er det en bra strat på dagen.

God morgen fra Snillfjord. :)

Pent vær enn så lenge, men det spås andre boller utpå dagen...

Nåvel, her er man tidlig oppe på en fridag, men det gjør meg i grunn ingenting, da man har ymse planer for hjemmefronten denne dagen.

En fortreffelig en ønskes. :)

*Gjesp* .. frokost og Peets har inntatt innsiden av kroppen min, så formkurvene er stigende. Kollegene har begynt å sildre inn, og det har dannet seg kø ved kaffemaskinen.

Kommer en liten nyhet fra oss ved nitiden, som jeg tror en del her vil bli interessert i. ;)

Heisan fra Chiang Mai. Her er man allerede godt i gang med dagens gjøremål. Litt vanning og rydding i hagen er unnagjort. Rørleggeren har vært innom å staket opp et tett sluk. Nå er bilen levert på vask, og man nyter kaffe og pannekaker med frozen yoghurt og mango på en japansk kaffebar... Det tar på å være prosjektleder[emoji3] Ha en finfin tirsdag!

Sent from my iPhone using Tapatalk

*Gjesp* .. frokost og Peets har inntatt innsiden av kroppen min, så formkurvene er stigende. Kollegene har begynt å sildre inn, og det har dannet seg kø ved kaffemaskinen.

Kommer en liten nyhet fra oss ved nitiden, som jeg tror en del her vil bli interessert i. ;)

Sammenslåing med NSB og nytt navn, bare sånn for å spekulere?

God morgen fra Vestmarksetra. -6 her, så det er nok greit med en ekstra ullgenser på skituren. Kanskje en tur på Tryvann i ettermiddag for å øve med yngstemann.

Mornings fra L1, i lia nedenfor Vestmarkssetra. Får komme meg på jobb og jobbe litt med en excelark som må gå opp. Ha en fin dag

Tipper enten flere jetfly, evt. oppgradering av VPN-tunellen til Atlanta sånn at den kan brukes til å sende kake.

Ellers god tirsdag fra jobben. Spennende hvor lenge man blir her i dag, siden hele Østlandet skal snø inne i løpet av dagen.

Ha en god en :)

Widerøe inngår interlineavtale med NSB og Nettbuss sånn at man nå også kan få oppleve tog/buss for fly? Eller slår man på stortromma og tilbyr fly for buss/tog? [emoji12]

Sammenslåing med NSB og nytt navn, bare sånn for å spekulere?

Fillern avslørt .. Bane Grønn med fri overgang tog/fly og nye kortbaneflyplasser ved utvalgte togstasjoner ..

evt. oppgradering av VPN-tunellen til Atlanta sånn at den kan brukes til å sende kake.

Det hadde vært noe .... Beam the cake up, Scotty!

Nå har supportgjengen møte - på vårt nye møterom, som et lyst hode har døpt 'Atlanta'. Så nå er det iallefall mulig å ta med kake til Atlanta. Det næmer seg.

NSB bytter forresten navn til Vy.. Vyderøe??

Vy not ..?

Stakkars utlendinger - det er jo som å be om trøbbel.

Har ikke hatt tid til å gå i dybden, men skal grønt bli gjennomgangsfargen? Det liker vi .. :D

Vy not ..?

Stakkars utlendinger - det er jo som å be om trøbbel.

Kan ikke helt se det kommer til å skape noe problemer

Eller raser jo både sosialistene og supperådet/språkrådet, og da er det ikke umulig at navnet er bra

God morgen fra Stavanger. Her har høstværet på nytt gjort sitt inntog og følgelig så blåser det og bøtter ned med regn.
En har også vert ru-forkjøla men det er på bedringens vei.
Ha en glitters tirsdag :)

Hei fra guffent vær i oljehovedstaden. Tenke seg til at måtte ut både en og to turer i dag. Jaja. Godt man har noen fine grønne busser å varme seg i på reisen. Nå skal visstnok togene bli grønne og? Aner jeg en slags konspirasjon der Miljøpartiet de grønne og eller Widerøe er involvert? Grønt er visst veldig inn.

God ettermiddag fra det osloske!
Dagen begynte dårlig. SAS kansellerte 0700 flyet mitt, og booket meg om til kl 0610. Såååå glad for å starte dagen enda tidligere, og 3 timers nattesøvn er ikke mye å skryte av. Masse jobb som må gjøres i ettermiddag og kveld også, så jeg håper jeg klarer å holde meg våken.

Skal også teste nytt hotell i dag, så det blir moro.

Fikk med meg at NSB skal bytte navn, og bli til VY. I den forbindelse har jeg noen forslag til andre organisasjoner som også tenker på å endre navn, og gå for to-bokstavers-navn.

Hva tror dere om følgende:

Helsedirektoratet: Au
Kriminalomsorgen: Fy
Forskningsrådet: Hm
Landbrukshøyskolen: Mø
Norsk sau- og geiteavlslag: Bæ
Skattedirektoratet: Bø
Den norske kirke: Be
Fornyingsdepartementet: Ny

Var det bare tirsdag alt sa du? Jeg kunne godt tenke meg helg igjen nå faktisk. Er det rart jeg drikker??

God ettermiddag fra det osloske!
Dagen begynte dårlig. SAS kansellerte 0700 flyet mitt, og booket meg om til kl 0610. Såååå glad for å starte dagen enda tidligere, og 3 timers nattesøvn er ikke mye å skryte av. Masse jobb som må gjøres i ettermiddag og kveld også, så jeg håper jeg klarer å holde meg våken.

Skal også teste nytt hotell i dag, så det blir moro.

Fikk med meg at NSB skal bytte navn, og bli til VY. I den forbindelse har jeg noen forslag til andre organisasjoner som også tenker på å endre navn, og gå for to-bokstavers-navn.

Hva tror dere om følgende:

Helsedirektoratet: Au
Kriminalomsorgen: Fy
Forskningsrådet: Hm
Landbrukshøyskolen: Mø
Norsk sau- og geiteavlslag: Bæ
Skattedirektoratet: Bø
Den norske kirke: Be
Fornyingsdepartementet: Ny

Var det bare tirsdag alt sa du? Jeg kunne godt tenke meg helg igjen nå faktisk. Er det rart jeg drikker??

Herlig Erling...beste på lang lang tid!!!!

Back