LN-MOW Flyklapper Medlem 11 Oct 2011 #21 Da sitter jeg på ATL og venter, og hvem kom ikke akkurat taksende forbi enn N701DL, Deltas første 772LR, som Flypratgjengen klatret i og rundt under et Boeing-besøk for et par år siden...
Da sitter jeg på ATL og venter, og hvem kom ikke akkurat taksende forbi enn N701DL, Deltas første 772LR, som Flypratgjengen klatret i og rundt under et Boeing-besøk for et par år siden...
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 11 Oct 2011 #22 sirpjalle said: Citrix er sjekket og alt ser rosenrødt og fint ut! Ha en fin dag forumister! Click to expand... Hører eller leser jeg Citrix en gang til....PANG Er bare dataingeniører som elsker Citrix for alt i verden.
sirpjalle said: Citrix er sjekket og alt ser rosenrødt og fint ut! Ha en fin dag forumister! Click to expand... Hører eller leser jeg Citrix en gang til....PANG Er bare dataingeniører som elsker Citrix for alt i verden.
kekker Onkel reisende kekker 11 Oct 2011 #23 CIIIIIIIIIIIIIIIIIIITRIX!!!!! Attachments citrix.jpg 19.4 KB · Views: 52 Last edited: 11 Oct 2011