God tirsdag morgen

Commuter

ScanFlyer Silver
God morgen fra Bergen!

Etter å ha lurket her i flere år har Someone sterkt oppfordret meg til å registrere meg, så da hadde jeg ikke særlig valg i saken.
Av gårde til BGO om ikke så alt for lenge, hvor turen bringer meg til Oslo for en fullstappet dag. Tilbake med SK277 i ettermiddag.

Ha en flott Tirsdag alle sammen!

På full fart mot OSL hvor soloppgangen skal dokumenteres med en snaddermaskin i forgrunnen. Deretter er det å sette seg godt til rette og bælme kaffe på høygir. Med andre ord, litt foto så jobb. Ha en flotters dag.

Velkommen til nye brukere og god morgen til Gardermoen og hei hei fra Forus.

"Kaffebælmingen" har allerede pågått en stund for min del. Siste natta på jobb for denne gang og helgen begynner å nærme seg.

Oppdaget i natt da jeg sjekket mine bookinger til helgen at to flighter med British Airways (BA780 og 903) på lørdag har blitt endret fra 767 til A320. Hvis det er faktum så kjenner at jeg blir litt småskuffet for det var halve intensjonen med hele turen og fly Boeing 767 for første gang. Men tur blir det uansett.

God tirsdag morgen.

Skal snart springe ned til bussen, for så å jobbe litt. Deretter skal jeg ha siste kjøretime (oppkjøring på fredag!!), for så å stikke ut til Sola, der Elektroskandia har messse. Sjefen sa at det visstnok var frivillig, men obligatorisk å gå på det lengste foredraget. 3 timer om EKOM. Pytt pytt, hvis det kan gjøre meg mer opplyst i jobben, så er det vell verdt det. Pluss, man får gratis middag. Priceless :p

Ha en fin dag!

God morgen fra Forus og velkommen til nytt medlem, Commuter! :)

Da var man kommet seg i gang på jobb. Citrix er sjekket og alt ser rosenrødt og fint ut! Trøtt i trynet i dag og begynner å kjenne at ferien som nærmer seg ikke er feil i det hel tatt.

Nuvel, da er det å brette opp armene å fortsette dagen. Da satser vi på at dagen går fort unna.

Ha en fin dag forumister! :)

Mornings fra Oslo. Begynner dagen med gjemmekontor mens jeg venter på rørleggeren. I kveld blir det å ta med et vennepar på middag og fotballkamp......greit å få noen VIP-biletter på Ullevål iblant :)

Ellers ble leiligheten solgt til en hyggelig pris i går, hvilket var en fordel da samboeren allerede har sprengt interiørbudsjettet. Utfordringen blir dog at det er en måneds mismatch mellom salg og overtagelse, slik at vi er hjemløse en måned......men alternativet var å få 100k mindre for kåken

Good morgen fra AMS. Sitter på SPL å venter på 1143 til Oslo etter en hyggelig tur fra Unaiten i sete 10A. Landet en time før rute, og var i lufta knapt 10min etter push på JFK, flæks! Trøtt som ei strømpe så hjem å ta det easy før jobb venter om 23t...

God morgen fra Lillestrøm. Her skal man straks ha en helt vanlig kontordag. Imorgen rettes snuten mot Denver med BA. Elefanten og alle kompisene skal med så jeg håper BA har rigget godt i Club Kitchen. Gutta har ild i blikket...

Blir det lite å gjøre får jeg hoste opp flere røverhistorier om nye SAS ruter ex Norge. SVG-ATL, anyone?

Ha en fin dag.

God morgen fra Søndre Nittedal.

Her er man trøtt som en strømpe etter at man var hjemme fra jobb 0037 i natt. Og knotten mente at natten var over 0550. Får litt ut av dagen i alle fall....
Nå blir det å komme seg mot Alna, og få byttet dekk på den ene bilen. Kan være greit å være forberedt på kjipt føre når en farter rundt på natten. Litt spent på hva de sier, har en liten misstanke om at jeg burde ha nye dekk. Men har ikke hørt noe fra dekkhotellet, selv om de lovet på tro og ære at dette skulle sjekkes.

Senere blir det å sette kursen mot OSL hvor man gjentar gårsdagens øvelse med kveldsvakt. Får sende en melding til cleaning at sete 1D på morgendagens BA763 poleres ekstra godt, samt at man får sjekke at kantina bestiller ekstra brus før morgendagens VIP besøk.

S

God formiddag fra høstværet på Kløfta.

Her er det en kombinasjon av kurs og få satt opp "ny" PC som står på programmet..
Deretter blir det en runde på Elixia Kalbakken og investering i nye timer med PT..

Planene for en trøndelagstur er i emninga, særlig med tanke på at jeg MÅ få henta vinterdekka mine, som ligger der og blomstrer...

Velkommen ombord commuter og en god dag til dere alle!

God morgen fra et halvskya TOS. Tung i hodet og groggy i hals/nese, får hive innpå diverse remedier idag så man er klar for TOS-OSL-MUC-FCO i morra tidlig. Kontordagen går med til å komme seg ajour med diverse prosjekt.

Velkommen til EBP-lurkeren :-)

NY DAG, NYE MULIGHETER!

Undertegnede har bursdag, så det blir både kake på kontoret, og i heimen :----D

Ha en strålende dag!

Vel, da var man tilbake fra dekkskift. Skulle nesten tro de var fly mekanikere der nede.
Mente at det ville ta en god halvtime, en time og 45 min etterpå var vi klare :) Fikk nesten lest ut boken min i alle fall.

Men jeg fikk litt langt fjes når de mente at jeg skulle betale 9800 kroner for herligheten. I sine notater hadde de snakket med meg og fått ok til å legge om. Noe som ikke stemte i det hele tatt. Da fikk de travelt med slette fingeren på skjermen og totalen kom på 4200. Inkludert et nytt år gratis dekkhotell. Sier meg fornøyd med dagens deal.
Viste seg at dekkene var lagt på felgene og sto klare... Jeg er i alle fall fornøyd.

S

Her i sør har man måtte ta seg en fridag, for å starte på alle gjøremålene og finpussingen før bildetaking av leiligheten i morgen for å få den lagt ut for salg. Huff, alt for mye som må gjøres. Takstmann kommer senere i dag. Men først må badet vaskes! Arbeidslyst kom og du skal motstand finne!

BF:cool2

G'morgen fra et grått (tror jeg) Cumming. Her skal Atlantas morgentrafikk forseres før Compass Airlines tar meg til Det Store Landet i nord.

Ca. god tirsdag fra FedEx. Var i utgangspunktet litt tidlig ute på jobb, noe som resulterte i at jeg var i gang bare 10 minutter etter det egentlige skjemaet.

Det er greit at folk som kommer hit fra "utlandet" låner kontorplasser og sånt, men om man skal dra ut en nettverkskabel for å koble til laptopen, så må det vel gå an å benytte kabel som tilhører den pc'en som står på den pulten du låner, og ikke den kabelen som tilhører den pc'en som står på pulten rett ovenfor (aka min)?

Sånn, det var dagens rant. Måtte alle ha en bedre tirsdag :)

God formiddag, jeg burde helt klart forlenga ferien med en uke og unngått all stresset på jobb det er fortiden..akkuratt inntatt en sen lunch og har enda noen timer igjen før turen går til Frederikstad for sykebesøk hos slekt ikveld.

Noe flyrelatert har det blitt idag da, sitter å knokler med jobbens reisebyrå for å få registert EB kontoen min opp mot en booking..at det skal være så tungvint!

Ha en fin dag!

God morgen fra Bergen!

Etter å ha lurket her i flere år har Someone sterkt oppfordret meg til å registrere meg, så da hadde jeg ikke særlig valg i saken.
Av gårde til BGO om ikke så alt for lenge, hvor turen bringer meg til Oslo for en fullstappet dag. Tilbake med SK277 i ettermiddag.

Ha en flott Tirsdag alle sammen!

Velkommn skal du være ;)

God ettermiddag fra Trondheim. Her holder dagen på å avsluttes, men fortsatt en time igjen dog.....

Sitter å lurer på mere flyreiser, men øvrigheta må ha sitt å si før det avgjøres. Ha en strålende dag alle sammen.

PS: Det er treff for Flyprat-folk i Trondheim i morra 12/10. Vi ønsker oss flere deltagere - så les denne tråden for info :)

Back