God tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Opp 05:40...det er tidlig det! Det er mørkt fortsatt og det er vel mørkt når arbeidsdagen er slutt også. Ha en bedre tirsdag...

Gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp

God morgen folkens :)

Langhelg er vel overstått så da er det ca 1 uke til neste gang det er fri.
Masse trafikk inn til Oslo idag,så total reisetid ble 1 t 10 min Kløfta-FBU

Mørkt og tåkete i Osloområdet idag,men alikevel temperert, fint t-sjortevær sålangt idag

Kos dere folkens :)

T-1 måned til USA tur *knegg*

pga kurs som varere utover ettermiddagen har jeg denne uken fått oppdraget med åm levere i barnehagen. Det er uvant å komme på kontoret mens det er ande her, og det er lyst ute.... I morgen er det heldigvis tilbake til normale rutiner... Og i kveld blir det oppdatering av Scanair.no - kanskje med en ny TEST!!!:up:

Bonjour!

Solen skiner i Monaco igen. Har dock drabbats av en enorm förkylning. Det stoppar dock inte mig från att ta mig in till min enda föreläsning idag.

Snart är det helg :cool2

Etter en laaaang dag på jobb ble dagen heldigvis avsluttet med en bedre middag sammen med en hyggelig kunde... I morgen er det tidlig opp for å kjøre til Hamar...

Da er det altså kveld, og beikmørkt ute...for ikke mange ukene siden satt jeg på verandaen i kveldssola og spiste middag på denne tiden! Makan til opplegg altså. :naughty:

Forresten, har forum-serveren gå-sakte aksjon i kveld? Like før jeg tar frem timeglasset her... :zzz

Gaar i normal fart her! :hi2

Vaert paa 'Happy Sumo' og hatt lunch med fruen, og naa er det straks paa tide aa hente Lillegutten av skolebussen.
Og om en halvtime er det England-Polen (U21) paa FSC ....

Back