• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Huset er ryddet, vasket og klart for familiebesøk som flys inn med DY fra Stavanger i ettermiddag. Blir vel en lengre middag med vin i etermiddag før det blir første fly til Stockholm i morgen... Ha en bedre tirsdag!

God Tirsdag morgen. På plass på jobb 0555.Stod dag på Sas Cargo i dag. LH8386 begynner å fly fra Gardermoen ( istedet for Gøteborg) kl.2230 i kveld med MD11F direkte til NGO (Nagoya) med 70 tonn fisk.

Schöne Morgen. Skyet og drizzle i hovedstaden idag, men overkommelig høsttemperatur. Man burde vel nesten ta turen innom OSL ikveld skjønner jeg.
Ha en fine dag. :up:

glad tirsdag fra FBU! Fem minutter ekstra i sengen i dag morges, gjorde avreisen fra heimen 10 min. etter i går - mens ankomst på kontoret ble 30 min. etter i går. Utrolig hvor fort det korker seg på E18. Og - takket være velgerne som ga oss en RØD regjering, kan jeg ikke håpe å se noen utbygning av den veistrekningen de kommende fire årene. Jeg ønsker meg en el-bil..

I kveld blir det oppdatering av Scanair.no - om Prinsessen oppfører seg...

God morgen fra ATL. Tidlig oppe i dag - skal kjoere til Fort Benning og leke med en 757-300 som skal ta en gjeng soldater til Kuwait ... Deretter forte meg hjem for aa se ManU-Benfica paa ESPN2.

Back