• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Utenfor "bøtter" det ned... Våknet flere ganger i løpet av natten av regnet. Om noen timer går Alfa`n mot Gjøvik, Nes og Hamar. Ha en bedre tirsdag - snart midten av uken...:spin:

å herrefred for en morgen..

sykkel til kløfta stasjon og søkkvåt før jeg var kommet ut av døra.. smekkfult på toget alle like fuktige.

Håper bare dagen blir LITT bedre utover..

<- gleder seg til å få bilen tilbake fra verksted..

Bedre dag ønskes samtlige

Her borte på Sørvestlandet ser det ut til å bli en brukbar dag. Utsikten vestover havet forteller hva slags vær vi kan vente første del av dagen som går med til kursing utover uken for fonyelse av sertifikater.
De siste ferierende ser ut til å sette kursen sørøstover Jæren's Rev fra Vestlandet mot sørlandet. De får nok en urolig tur over havstrekningen ettersom det var litt nordvestlig vind i natt.
Ha en bedre dag!

Og her på sørlandet er det overskyet og lett yr... Akkurat riktig vær til å dra på bli kjent-tur med den nye klassen, i skogen... :(

Grått, trist og vått i Drammen i dag. Trøsten er at nå kan det stort sett bare bli bedre utover i dag. Det er i det minste 18 grader, så temperaturen er levelig - passer godt med at jeg har min ukentlige "gå hjem fra jobben"-dag. :)

I dag er tydligvis den dagen i året da vi på sør-vestlandet kan nyte solen, mens dere østpå har en heller grå dag. I hvertfall så lenge det varer. Og vist godværet holder seg, så blir det kanskje en liten tur ut på sjøen for å fiske litt på denne fridagen min :)
Ha en god dag alle sammen!

Originally posted by Scanor

sykkel til kløfta stasjon og søkkvåt før jeg var kommet ut av døra..

På tide å pusse opp heimen, scanor? :biggrin
Jeg skulle kjøre madammen på jobb, og for EN GANGS SKYLD sov guttungen dypt og godt, og var ikke våken i seks-tiden.... GRRR Er det ikke det ene, så er det det andre...

God tisdag morgon ifrån Sigtuna!

Vaken efter en lång natt med god mat, många glas vin och likör

Väntar på att Dell skall komma på besök för 4:e gången för att felsöka min laptop. Den här gången kommer dom ut med ALLA komponeneter och skall byta dom en efter en. Förhoppningsvis är det inte hårddisken som det är fel på.

Vädret verkar lovande 20,3 grader och strålande sol. Tror nog att det blir en tur på stranden efter jobbet.

frøkna sover formiddagslur, så nå har pappa litt fri - det spørs hvor lenge dét varer. Den lille prinsessen imponere stadig sin far, og nå trenger far bare å peke på bildet av Turbo Mallarden på veggen (eller andre fly i huset), før frøkna sier "brrrrrrrrrrrrr"!! Snart 11 måneder og kan allerede lage flylyd!!! Hun kan ikke si bæ-bæ eller voff-voff, men BRRRRRRRRR-BRRRRR!!!:up: :up:

Originally posted by TUC
Originally posted by Scanor

sykkel til kløfta stasjon og søkkvåt før jeg var kommet ut av døra..

På tide å pusse opp heimen, scanor? :biggrin
Jeg skulle kjøre madammen på jobb, og for EN GANGS SKYLD sov guttungen dypt og godt, og var ikke våken i seks-tiden.... GRRR Er det ikke det ene, så er det det andre...

hahahaha :musikk

Back