God tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Om noen timer kjører jeg til Hankø for to dagers kurs med mat og seiling... Ha en bedre tirsdag og onsdag!

Jaja ... da var huset (nesten) solgt ... bare inspeksjonen staar igjen og gaar det bra, maa vi vaere ute 12. juli. Tok to uker aa faa et tilbud - det kom faktisk to - og det gjorde at vi fikk 'full pris'.
Naa skal det pakkes, spotterjeepen skal selges og naar noekkelen er overrakt de nye eiere, setter LN-MOW med hund kursen mot Atlanta - per bil. Det blir spanande ......

*Gjeeeeeeeeeeeeeesp* fra FBU

Gåttabanen å det regna i natt, det spruta jo. Er opphold nå,men det ser ikke ut til å vare.

Litt morgengretten..

Bedre dag ønskes :thumbup

...og CK starter dagen med en plass foran gardinen på SAS sin morgenflight til Paris!

God morgen fra et regntungt og grått Drammen. 9 grader klokken 07.30 i dag minner ikke om sommer i min bok - ikke rart charterselskapene går bra om dagen!

Jeg hadde planer om å gå halvveis hjem i dag (dvs. ca 1 time i riktig retning), lastet opp en en haug med MP3-filer i den nye spilleren, men jeg får håpe værgudene er litt mer samarbeidsvillige. Jeg vet nemlig ikke hvor glade hodetelefonene er i regnvær...:baeh

I Kristianby højer regnet ned! Det virker som om alle sluser skulle være åpne! Ikke mye sommer her akkurat. Og når det i kroppen min har blusset opp en voldsom forkjølelse med masse tykt slim, så er ikke hverdagen så hyggelig akkurat. Har mest lyst til å krype under dyna igjen, og våkne opp når sommeren kommer!!

Originally posted by EB
...og CK starter dagen med en plass foran gardinen på SAS sin morgenflight til Paris!

737NG er alltid en dårlig start på dagen,enten det er foran eller bak gardina!
:biggrin

Ha en bedre dag i det våte og grå!

och om 4 min saa landar CK paa Roissy

Monao bjuder paa vaat och graat idag. Behagliga temperaturer aer det dock.. ca 20 grader..

Ha en fin dag

Back