God tirsdag morgen

Etter at kvelden ble noe sen i går, startet jeg dagen med en forsovelse til tross for mine vanlige fire(!) vekkerklokker - og stod opp syv minutter før forelesningen min begynte klokken åtte. Godt nok bor jeg nærme, men småforsinket ble man jo. Merkelig at det alltid går bra til jobb på odde tidspunkt... Ellers en effektiv dag på lesesalen - synes faktisk jeg har fått en god del gjort - noen sider til venter, og det gjør også en treningstime i aften.

Ha en fortsatt fin tirsdag!

G'morgen fra moerket i Alpharetta. Rene mildvaeret med temperatur saavidt paa sydsiden av null, og naa ser det ut til aa gaa rette veien. Innen slutten av uka skal vi ha sett tosifrede varmegrader, saa da kanskje naboen over veien kommer seg inn i garasjen igjen. Han bor paa skyggesiden og har fortsatt isdekt oppkjoersel.

Ny arbeidsdag - ikkeno' spess som skjer - i morgen kommer det imidlertid arbeidsfolk som skal legge nytt teppe paa soverommet og fliser paa badet, og samtidig benytter kjerringa anledningen til aa roemme til Raleigh paa jobbtur .. jaja ... det faar gaa. T-9.

God ettermiddag fra Sandvika,
Årets første månedsmøte i prosjektet går mot slutten idag. Startet ut fra Sola igår morges med WF433 og LN-WDF til Torp. Fin flight i morgen timen og første gang med turboprop på et par år.
Dro med leiebil ned til Risør-traktene til en av våre leverandører.Her var det kaldt!
Satte kursen opp til Sandvika igår kveld for møte idag og drar ned igjen til Risør Hotell i kveld.
Det blir møte og besiktigelse av utstyr imorgen og torsdag før retur til SVG via TRF torsdag ettermiddag.
Ha en fortsatt god dag alle.

Wohooo...jammen lå det ikke et sølvkort fra BMI i posten idag :) Da trenger jeg bare 22.000 poeng til før man er i mål!

Back