God tirsdag morgen

Utflyttet

Ute på tur
Av en eller annen grunn fikk jeg ikke sove lengre, og da kan man jo like greitt la dagen begynne.

I dag er det både tannlege og en haug papirarbeide for jobben, så i dag ser jeg ingen grunn til å ikke ha forsovet meg skikkelig, men våkner istedet en time før klokken sier jeg skal. Forstå seg på det den som kan.

Men nå, oolong-te og frokost.

-A

Re: God mandag morgen

Skjønner ikke helt vitsen med vekkerklokke - den har jeg da ikke hørt på flere år. Nå venter nok en laaang dag på kontoret før det blir skolerevy i kveld. Ha en flott tirsdag - den er både mildere og lysere enn på lenge!

Prøv en jobb i IT-verdenen, noen dager får man luksusen med jbb både kveld og tidlig. Gjerne rett etter hverandre. ;)

-A

Som en selger m.a.o - har bare 4 kveldsarrangementer denne uken -men jobben starter da like fullt tidlig neste dag...herlig. Men - så kan man sove formiddagslur i helgen!!!

God tirsdagsmorgon frå Trondheim!

Den trøttaste dagen i veka, men eg kom meg opp i dag og. Tok like så greit bilen i "mildværet". Satser på den holder ein dag ute ;) Visning i går var greit -men fortsatt ikkje blink -fortsett er å leite......

Ha ein fin dag alle saman!

G'morn fra Maura. Merker når jeg for en gangs skyld er tidlig oppe, at det er ganske ålreit. Lurer på hvorfor jeg ikke gjør sånn oftere. Fortsatt mange timer til jobb, og innen den tid blir det å skaffe seg en frisørtime, sånn at man ser ordentlig ut på toppen når en skal på tur om en drøy ukes tid. T-8 nå ;)

God tirsdag ønskes alle :)

God morgen fra Stavanger!

Da er kaffen snart klar og forum skal leses før man om en time setter seg i bilen og setter kursen mot jobb...

Vel. Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Oslo. Her trenger man definitivt vekkerklokke for å komme seg opp. På tide å sette kursen mot jobb og nye møter og nye prosjekter venter. Ikke like kaldt som tidligere i dag, men velger fremdeles å ha på stilongs under dressen. I kveld blir det ut for å spise sushi og bygge videre på et tillitsbånd :p Ha en fin dag:)

Last edited:

Her er overskriften god mandag morgen, mens det er tirsdag. Jeg håper da inderlig ikke at jeg har tatt såpass feil at det er 2 mandager denne uka?:drunk:

Etter min beregning er det altså tirsdag, og kontoret venter. Nok å ta seg til i dag også. Det ble en vellykket feiring av jr i går. Gavene fløt, og han var storfornøyd! Så i ettermiddag blir det nok utforskning av diverse leker mens far hviler litt på sofaen!

Ha en bra TIRSdag!

BF:cool2

God tirsdag morgen, feels like monday :(
Du verden det er tungt å komme seg opp om morgenen nå i begynnelsen av januar. I tillegg skal man helst ikke være noe trøtt hengetryne når dagens første koordineringsmøte begynner kl. 0710. Men nå er det heldigvis kommet kaffe i koppen og alt blir med en gang mye bedre. :) Ha en god dag forumister!

God tisdag!

Det var svårt att komma ur sängen men det gick tillslut. Dagen idag går till studier inför morgonens examen. Det SKALL gå bra.

Temperaturen ute här i Uppsala är -12 och molnen ligger lågt. Ha en flott dag!

God morgen. Bussen virket som den skulle og iflg rykter var NSB oppegående i dag også, men tok ikke sjansen på å forsøke dem.

Men ingen dag uten utfordringer, på jobben har noen greie å stille feil dato på brukeren min så her har man hatt ut på dato og får ikke logget inn. Hvis adgangskortet slutter å virke får jeg ta hintet. . .

Ha en produktivt dag dere som kan.

Hæ? Mandag?? Hvor da? ;)

Noen har endret overskriften, etter at vår nederlandske venn var litt omtåket da han våknet opp i dag og begynte å lage god morgen tråd. Kanskje han hadde sovet over siden søndag?:D

Riktig god morgen sier jeg som ligger her i sengen :(
Syk og det hele... JaJa!

Men ha en fortsatt fin dag forumister!

Noen har endret overskriften, etter at vår nederlandske venn var litt omtåket da han våknet opp i dag og begynte å lage god morgen tråd. Kanskje han hadde sovet over siden søndag?:D

Ja, jeg prøvde liksom å hinte til at det var jeg som hadde endret det ;)

God morgen fra kontoret i Vika. Ikke så kaldt i dag, men likevel godt utstyrt med diverse ulleffekter.

Mye å gjøre, så blir nok sittende her et godt stykke utover kvelden.

Ha en fin dag.

Mandag er ikke et tidsrom i uken, det er en mental tilstand. ;)

-A

God morgen fra Nærsnes. Hjemturen fra ORD ble noe sen pga. manglende medvind. Går ikke an å holde skjemaet når flytiden alene er 8:21 og schedule har 8:15 til rådighet. Også hjemturen fra OSL ble forsinket, med buss for flytog fra Skøyen til Asker. Kjøreledning på bakken atter en gang. Denne gangen på Lysaker. Må nesten ringe Flytoget før avreise hjemmefra hver gang for å spørre om hva dagens problem er.
Men nå venter frokost, det blir ham and eggs istedenfor bacon. En rask spasertur i det fine været bør det bli nå som det ikke er så kaldt lenger. I løpet av ettermiddagen kommer trettheten sigende, så det blir en tidlig kveld formoder jeg. Ha en fin dag!

Back