• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen

Utflyttet

Ute på tur
Avdeling søt-øst kan melde om varmt og fint vær, en behagelig tidlig frokost, litt småjobb og for å stjele utrykke til sjampis-flygeren, snart skal det bli sjøsetting av meg selv her.

Ha en bedre dag i det kalde nord, med slap, sludd og regn! :colgate:

-A

God tirsdag, ja. Frem til i morges levde jeg i den lykkelige tro at jeg hadde unngått å bli solbrent da jeg jobbet på søndag, men den gang ei. Rett nok er nakke, ansikt og armer nå noe brunere, men hodebunnen er til gjengjeld ganske rød... Så nå må jeg vel få meg noe å ha på hodet.... :71:

God morgen fra Tananger

Ikke spør meg hva som gjør den god, for det vet jeg ikke selv :8:

Siste mint fra Fraport-boksen man fikk på FRA i november er nå borte... Stort tap? Nei, men kunne tenkt meg mer av dem...

Oppholde her, enn så lenge, temp tipper jeg ligger rundt 5-7 grader. Kan ikke si at jeg har hatt bruk for vinterdekkene som står på bilen enda... Men det kommer nok.

Men nå er det frokost :old

Ha en fin dag forumister :)

God morgon frå Trondheim!

I dag starter det med ein visitt hos tannlegen, før det er inn på kontoret. Ellers blir det ein dag kortare til juleferie ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Stavanger!

Da var det frokost som står på agendaen før det er er å sende unger på skole og minstemann i barnehagen. Så er det å komme seg ut døren og komme seg på jobb.

Blir en del større prosjekter skal skal avsluttes i dag, samt kurs i dag.

Vel. ha en fin dag forumister :p

God morgen fra Son - en liten perle langs Oslofjorden. Kom ut hit med Rib i går ettermiddag - heftig tur. Nå venter en del møter før NSB tar oss mot hovedstaden igjen. Ha en strålende tirsdag!

God Morgen fra Bodø. Ser ut til å bli bra vær i dag, relativt varmt (2+ ca), skyfritt, og litt vind.

Jobb straks, får håpe det er noe gods på terminalen i dag så det blir noe jobb.

God morgen fra Oslo. Trøtt og snørrete idag. Ute er det mørkt, men såvidt jeg kan se så regner det ikke. Ny dag på jobben venter før det blir å prøve å få seg en tur på Sats i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo. Nå bærer det strake veien til Parkveien, 3 dagers kurs (ikke Jan Thomas). Får dra litt tidlig for her hjemme var det tomt for kaffe!!

God morgen! Gjør et forsøk på å skrive på forumet med min nye mobil og det ser ut til å fungere fint. Nok en hektisk dag på jobb, men man kommer seg vel gjenniom det også. Ha en fin tirsdag!

God morgen fra et grått og vått Sandvika,
Her er det tid for månedsmøte og oppfølging hele dagen med en av våre store leverandører til prosjektet.
Det ser ut til å bli en bra dag.
Ha en god dag alle.

God morgen

Snuppa levert i barnehagen og en hyggelig frokost med speilegg er inntatt.

Nå blir det å komme seg en ut en tur og få unna litt juleshopping. Er vel ikke den eneste som har tenkt det er jeg redd for....

S

Trøtt og grå morgen her i sør.
Nok jobb på kontoret til å få dagen til å gå.
Gleder meg til sofaen i ettermiddag. Heldigvis ingen planer før det er avtalt 2 julebord mot slutten av uka.

BF:cool2

God formiddag fra Trondheim
Mildt og fint idag, rolig dag planlagt,kun et lite kaffebesøk til min kjære søster.Ellers....

Ha en strålende dag folkens :) :) :)

God morgen fra Hasle. Lett oppstykket formiddag, med henting av gjenglemte briller etc. Så først nå er jeg i produksjon, noe forsinket.....

glad tirsdag fra STO. Etter en oppfriskende morgenlöpetur i parken blir det noen timer på kontoret för jeg setter snuten hjemover. I morgen blir det interessant halvdagseminar med Google og Creuna i Oslo, og torsdag blir det dagstur til STO igjen - forhåpentligvis kommer jeg meg avgårde før Obama lander

God langt-utpå-dagen fra Nærsnes. Egg og bacon er satt til livs, et par espressoer likeså. Nå er det fysioterapi først, så en tur til Asker for å kjøpe noe tøy. Ellers ikke noe.
Ha en fin dag.

G'morgen vestfra. Omtrent vestlandsvær her nå - 7 grader og regn stigende til kraftig regn utover dagen. Men i morgen har de lovet oss 18 grader! Vi får nå se ..

Fant min gamle italienske espressokoker i går, så den fikk kjørt seg litt. Slett ikke verst .. Fruen i huset har begynt å ymte at hun kunne tenke seg en 'kapselkoker', så kanskje det blir Nespresso til jul. Hun hadde sett en Krup-maskin, men jeg tror jeg overruler den ...

...om du skal investere i alu kaffe ta en titt paa Keurig .... her borte i vest er det utmerket flyvaer.....klart og passe kaldt .... fergen venter etter en Latte (uten alu smak)

Back