God(?) tirsdag fra Sandnessjøen/SSJ

petter380

Powder hound
Medlem
God(?) tirsdag fra Sandnessjøen/SSJ

En laaaaaaang dag venter, de 7 søstre skal forsøkes på én dag som tilsvarer ca. 26km og 3525 høydemetre (opp og dessverre ned). Estimerer 16 timer fra 05-21). Går for det mest alene, og møter de andre siste halvdel. Må bare prøve gitt fint vær (15-20c og ingen vind, semi skyer/sol) og ellers i fin form egentlig. Fire plasser å gå ned før, og det er greit.

Flyrelatert har vi kjørt forbi SSJ to ganger allerede, og nå snart igjen til startpunktet. Rart å ikke å ha landet her, bør få til det, spesielt siden lufthavnen heter Stokka, et nabolag i Stavanger [emoji23]

Snart er frokost klar med mye egg, bacon og jus [emoji28] Wish me luck!

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Re: God(?) tirsdag fra Sandnessjøen/SSJ

God morgen fra Erzscheidergården på Røros. Snart klar for kontoret før det blir strategimøte sammen med andre aktører i regionen vår resten av dagen. Klar ferdig jobb.

Morn fra Kolsås, hvor hyppigere avganger på bussen til stasjonen gjør at jeg kommer senere på jobb enn tidligere, logisk nok. Slik blir det med 10 min frekvens på buss og 15 min frekvens på tog.
Venter en tur på tyske ambassaden i dag for den omfattende papirmølla det er å få ekteskap anerkjent i Tyskland, endre etternavn på kona, og bestille nytt pass og ID-kort. Nytt førerkort er det Statens Vegvesen som står for etter at navnet er endret i Tyskland og så blitt etterregistrert i Norge.
Phew. Rekker kanskje å jobbe litt også

God morgen, frokost inntatt, kaffen er i koppen og hjemmekontoret er fyret opp og klar for det ene og det annet.

Ser ut som Coviv 19 fortsetter å vokse og dermed blir flere land røde og ikke klar for å ta i mot hverken meg eller deg. Sorry SAS - holder meg hjemme og lytter til myndighetene ang råd og regler.

Ha en flott dag videre.

Jan

God dag fra kontoret. En espresso, sykkeltur til jobb i tempo og en dusj, fikk effektivt bort restene av gårsdagens feiring. Nå skal det jobbes litt før det i kveld skal podcastes litt. Ha en fin dag

God tirsdag fra jobben.

Hun kollegaen som hadde bursdag og medbrakt kake i går, hadde klart å bake altfor mye, så vi fortsetter kakespisingen i dag. Smaker fortsatt godt.

Ha en god en :)

Back