God morgen fra Calgary. Nå blir det biltransport inn til sentrum, og tog videre inn til skolen. Ellers i dag blir det vel å hjelpe til å flytte inn i nytt hus i dag.
Antallet rader som holdes av på innenlandsreiser er relativt, men med gullkort kan du reservere det setet du selv ønsker ved bestilling, uansett hva slags billett du reiser på. Unntaket er rad 1 som åpnes 22 timer før avgang og man kan da selvsagt også velge seter på denne raden. Akkurat samme regler om man har flex-billett.
God ettermiddag fra E18 mellom Lysaker og Sandvika. Kø, kø og atter kø og kollektivtrafikken som ikke har kollektivfelt ut av sentrum. På toppen av en slitsom dag på jobb *grynt*. Tror det blir en tur til skogs i kveld. Ha en bedre aften.
God tur. Overskyet, men bra temperatur. Litt regn i luften. Buskene beveger seg ikke. Landing for deg i dag blir nok fra vest. 27R/L/28 er ikke i bruk i dag. Ser ut som vi misser hverandre igjen. Jeg skal ut herfra i morgen veldig tidlig på reise ut uka og i kveld passer det dårlig...
God lunch fra Chicago. Her skrives det også reiseregninger og man får gjort unna en del papirarbeide før man forlater Chicago i morra.
Tomt for Mills Ekte Majones er man dessverre, synd at jeg ikke visste at du skulle over i dag Mr. FBU.. Dersom noen skal forbi Chicago den nærmeste tiden, vennligst ta med ny rasjon
Har også postet en liste i DO tråden over de som har meldt sin interesse, men ikke gitt tilbakemelding eller kjøpt billetter. Rett før billettering stenges nå!
Ikke en veldig god morgen i Seattle...ble vekket klokken 04:20 som foelge av at en splitter ny Cisco dings (type stor og dyr) var levert med en kritisk feil - foelgelig stod min 1700+ brukere uten adgang til diverse portaler - feilen klarte til og med aa lure den andre Cisco dingsen til aa tro at allt var saare vel...saa den tok ikke ansvar....saa 05:20 fergen fra Bainbridge...og 5 timer i et server rom var ikke starten pa dagen jeg droemte om....