God tirsdag morgen

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God tirsdag morgen fra Oslo. En fin sommermorgen i byen - snart setter jeg meg i taxi til Flytogterminalen, deretter Flytoget videre til Gardermoen og så Austrian Arrows til Wien og Kiev, med min første tur med Fokker 100. Ha en fin dag!

God morgen fra MJF. Dagens første kopp kaffe er snart intatt, og det er bare å vente på dagens første to avganger....

God morgen fra Oslo. Dagen begynner med å levere bilen til modern på service før det blir å komme seg på jobb. Vurderer å ta en tur på Sats ikveld, men får se an humøret. HA en fin dag

God morgon frå Trondheim!

Då er dagen i gong, og det er bare å hive seg over oppgåvene ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Nydalen.. Stille og rolig dag på jobb, men det er deilig i disse ferietider..
Ha en fin dag alle... :)

God morgen fra Forus! Fina veret og beine veien.

Dagens agenda er tom, merker at det er sommertid gitt. Så da får vi ta fatt på noen gamle saker i dag.

Ha en fin en..... :)

God morgen fra Nærsnes. En blings er skylt ned med nesten en halvliter Liereple. Bagene er pakket og snart er det buss for Flytog mellom Asker og Oslo S. ORD står på skjemaet idag.
Ha en fin dag.

God dag fra Lilletorget! Fine arbeidsuker dette, med sjefer borte og tilstrekkelig bemanning på avdelingen, uten for mye stress. Halve fridager kan jeg ta hvis været er bra. Men det siste har sviktet litt, så håper på bedre vær denne og neste uke.

God morgen fra Lilleaker,
En grå morgen idag over det hele. Lettskyet i sørvest men , det ble raskt helskyet etter å ha passert Stavanger by med SK4004 og LN-TUM på morgenkvisten.
Flytoget gikk ikke lenger en Sentralstasjonen og deretter var det buss for tog videre til Lysaker.
Det fant vel FBU4EVER ut også når han dukket opp på Asker stasjon i morgentimene.
Det ligger ann til en brukbar dag , ikke altfor travel, før returen til SVG imorgen.
Ha en fin dag alle forumister.

Attachments

• DSCN7245.JPG
    DSCN7245.JPG
    77.5 KB · Views: 138
  • DSCN7248.JPG
    DSCN7248.JPG
    87.1 KB · Views: 136
God formiddag. her har man kreket seg opp og igang etter å ha kommet hjem fra EU ved midnattstid. Får se om det blir noen bilder fra turen etter hvert. Ha en fin dag.

God formiddag.. Her er bilen pakket og jeg setter kurs mot Nordkapp.... En overnatting så kommer vi tilbake til basen vår i Alta.... Setter kursen sørover i løpet av helga for å få noen dager på campen som avsluttning på ferien....

God formiddag fra KRS.
Vel, helt god formiddag er det vel ikke, etter en kraftig omgang magasjau i natt. Får håpe det bedrer seg nå iallefall.

Ingen planer for dagen. Håper på litt restitusjon.

BF:cool2

God morgen fra hovedstaden.

Her har man drevet og koordinert et kommende arrangment som innebærer hard fysisk aktivitet (les: sykling..). Mye som skal ordnes når man skal ha egen buss, transportere sykler, fikse hotell osv... Men det ordner seg vel ;)

Husk også at det er planlagt nedetid på forumet i dag mellom kl 21 og kl 22. Les mer om dette her.

Ha en fin dag!

God langt utpå dagen fra CPH. Her står LN-RKG klar for tur til ORD, flytid 8:15 med M 0.82 og jeg har sete 0A som vanlig.
Ha en fin ettermiddag!

God tirsdag, egentlig det motsatte. Har reist hjem fra kontoret, magen har slått seg vrang gitt. Så jeg tar en ettermiddagslur for å se om det hjelper.

FBU 4EVER: Ja, noen har det bedre enn andre ;)

Her står sykkelen klar til aksjon for å handle inn matvarer. Ingen flyvertinner lager maten for meg heller, og estimert sykkeltid er 10min med M 0.0122. Sete? - det eneste.
God tur over dammen!

I Steinkjer viser gradestokken litt over 10 grader, og krysser fingrene for at regndråpene skal falle en annen plass i dag. Joggeturen i morges ble litt i kaldeste laget. Trøndersk sommer på det beste!
Ha en fin dag!

God tur Stein :)

God morgen fra Houston. I dag går turen sørover til Galveston og Lone Star Flight Museum, og setevalget mitt er også 0A. Kommer vel ikke så langt hvis jeg ikke sitter i det setet...

Håper bare at brillene mine ligger i bilen, for jeg finner dem ikke her på rommet. Heldigvis bruker jeg linser, så det skal ikke bli noe problem å se.

Ellers så blir det vask og frokost før jeg altså stikker sørover. Midt på dagen så blir det retur til downtown for å plukke opp ingeniøren i CO.

Ha en fin dag forumister :)

Flytoget gikk ikke lenger en Sentralstasjonen og deretter var det buss for tog videre til Lysaker.

Ja, det blir det tom. 2. august pga arbeider. Jeg var heldig og kom meg fra Asker siste dagen før de stoppet. ^_^

Gpd morgen fra Alpharetta. Her har vi fortsatt behagelige temperaturer. Mine sympatier går til Houston, Chicago, Florida, Italia og andre flekker med ubehagelig varme.

Travelt opptatt med jobb allerede - håper det blir litt lugnare enn i går - da var det ille travelt ...

God snart lunch fra Chicago. 3 Blackhawks flaksa akkurat forbi kontorvinduet på vei mot ORD.

Ellers, litt skyet i dag, men fin temperatur.

Så får vi se om det blir tid til ett par pils med vår kaptein i dag.

God morgen fra vest hvor temperaturen er paa vei fra behagelig til ubehagelig....nydelig klokken 05:30 naar vi loep 5k i Battle Point....sitte ute paa paa fergen inn med en Trippel Latte fra Blackbird er bare godt for sjelen....mens en nyter en DC-8-73 paa vei opp fra Boeing Field.....det kan neppe bli bedre.....

Back