God tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Hovedstaden er fortsatt fuktig og med et skydekke - bak skyene er dagen over 11 timer og 30 minutter lysere. Det blir nok en dag med prosjektarbeid - før kvelden byr på "nye" Jungelboken på Det norske Teateret...

God morgen fra Oslo!

Fin dag i dag, opp på Oxford Aviation Academy, for litt trening i dag, fra klokka 0800 helt til 1700, blir en lang dag, men det er bare 2 dager igjen til Cabin Crew utdanningen er ferdig!

Ha en flott dag folkens!

God morgen fra Oslo. Med kun fire dagen igjen inne på kontoret til jeg tar ferie er det definitvt nok å gjøre. Etter jobb en planene å rydde og vaske klær, samt å komme meg en tur innom Sats. Ha en fin dag

Last edited:
God morgen fra en småkjølig hovedstad. Her går dagen med til møter og annen administrering. Slik sett er det et perfekt vær til inneaktiviteter! Ellers går det mot slutten for prosjektet her i byen, og dimmelenken er funnet frem. Det skal definitivt bli godt å bli ferdig!

God morgon frå Fornebu :)

Delvis grått i dag. Dagens frokost, busstur er unnagjort. Kaffi på plass, og dagen er i gang :)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen! Joda, formen er langt bedre, men ikke helt på topp. Sitter på kontoret i Wergelandsveien med dagens første espresso og leser igjennom noen få e-post. Senere idag en tur til frisøren, og i ettermiddag et uformelt møte.

God morgen fra Oslo. Grått vær i hovedstaden i dag, og som andre antyder, er det fint for det som kommer til å bli en lang kontordag. På torsdag blir det avreise med Lufthansa til Lyon - og jeg gleder meg stort til fire-fem dager der og i Geneve. Ha en god dag!

God morgen fra Forus!

En time halvannen senere på jobb i dag, betyr igjen at jeg må gå klokken 16.00 som alle andre..... Men uansett deilig å kunne få en time mer på øyet før jeg måtte stå opp.

Vel, da var det en kaffekopp til, så får jeg se hvilke problemer jeg kan løse på jobb i dag :)

Ha en fin dag forumister :)

God morgen!

Ny dag - nye muligheter!
Blir travel kontordag i dag også! Må også prøve å få landet de siste hotellbestillingene til asia-turen i juni! Så må jeg også prøve å ringe Swiss for å få ordnet med seteplasseringer på flyene ettersom et herværende høytprofilert internettreisebyrå ikke klarte å fikse den biffen.

BF:cool2

God formiddag!

Turen til FBU tok bare 30 minutter i dag, mot de vanlige 45. Jeg er fornøyd.

Flydagen på Kjeller nærmer seg. Håper plakaten trekker folk til et noe som kommer til å bli et supert arrangement. Satser på godt vær, slik at folk ikke blir våte og de tøffe oppvisningene kan gå som planlagt. Tips: Forumdeltager Extra230 kommer som alltid til å fly så mye remmer og tøy holder. :D Det blir dessuten akro med seilfly (Discus 2b), Alouette II, F-16, mm. Spitfire og Mustang (med et lite forbehold) kommer til å fly, og det kan dukke opp fengende overraskelser også. Be there.

Last edited:
God formiddag! Her har det vært en hektisk start på dagen. Men har et lite avbrekk nå. I dag blir det fotballtrening etter jobb, før det blir damebesøk i kveld med god middag :) Ting kunne fint vært værre :p
Med ønske om en god dag!

God tirsdag fra Tromsø! Skal sette kursen hjemover snart for å pakke. Kl. 1705 er bærer det avgårde til London/LGW med DY. Denne gangen skal Hyatt Regency Churchill testes ut. Jeg har hørt mye bra om hotellet, så vi får se om forventningene oppfylles. Mulig at det blir en middag på Locanda Locatelli som ligger i hotellet.

Og g' formiddag fra Copenhagen Business School, hvor det leses til den store gullmedaljen. Someones tips om å okkupere et klasserom på Porcelenshaven er forøvrig utnyttet i dag, etter en muligens hakket lang morgen.

Yoga i aften, og en tidlig kveld så man kommer seg opp noe tidligere fremover...

Yoga i aften,

Atte det var sa du:rolleyes::o:8:

Hvordan vinner man egentlig i Yoga? All fysisk forstring, muligens unntatt sengegymnastikk, hvor man ikke kan måle en vinner vil jeg si er tvilsomme greier.....he he har hatt denne diskusjonen tidligere med mine kvinnelige kollegaer:p

Hvordan vinner man egentlig i Yoga? All fysisk forstring, muligens unntatt sengegymnastikk, hvor man ikke kan måle en vinner vil jeg si er tvilsomme greier.....he he har hatt denne diskusjonen tidligere med mine kvinnelige kollegaer:p

Kanskje om økologiske matvareer også...? ;) (Dét har nemlig jeg...)

Jeg sverger til halvannen time yoga i uken... Det er jo ikke trening i den forstand (kanskje jeg skal skryte litt av min 18km-løpetur i går aftens?) - men handler hovedsaklig om pusteteknikk og meditasjon. Jeg liker ihvertfall å tro at det er en fin stressmestringsgreie, og føler meg energized etterpå.

økologiske matvarer derimot velger jeg å tro er en snobbette show-off-greie, selvom de jo elsker det i DK. Jeg kjøper økologisk når det rett og slett ser mer innbydende ut, men det kan umulig være helt optimalt for matvareproblemet i verden, og jeg leste en smule konspiratorisk at økologiske matvarer inneholder flere naturlige giftstoffer, "fordi grønnsakene også vil leve", jfr. darwin. Men det, som så mye annet, fungerer vel så lenge man tror på det...

...Tilbake til investeringsteorien nå...

økologiske matvarer derimot velger jeg å tro er en snobbette show-off-greie, selvom de jo elsker det i DK..

Økologiske varer gir meg assosiasjoner til damer som ikke barberer leggene (eller noe annet for den saks skyld .....) men jeg jeg har en sønn med lærevansker, og vi kjøper økologisk når vi kan som en del av 'terapien'. Jeg vet ikke hvor stor virkning maten har totalt sett, men forandringen det siste året er enorm så jeg velger å tro at det er iallefall litt av grunnen. Om ikke annet så for å forsvare utgiftene. ;)

Fraværet av andre ting (som kunstige farvestoffer) har sikkert større betydning. Kunstige farvestoffer er forresten noe av det værste man kan gi noen med ADD .. og det er ikke lett å unngå det heller ... :angry:

velvel .. kaldt i Sørstatene i dag - kun fem varme og skikkelig sur vind - men solen er framme og tar oss nok opp på tyvetallet etterhvert ...

Back