god tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Ellers må jeg bare spørre, kan det ha vært en LH A346 som passerte over huset her en lørdag, retning DEN? Jeg så en blå hale og hvit kropp. Klokken var ca 1600 lokaltid.
Jeg tror nesten det må ha vært det, men den kom rett nordfra, og veldig lavt. Hmm.. Synes kanskje det var litt langt nord for innflyvning fra FRA til DEN? Mulig jeg tar feil..
Du tar neppe feil, LH 446 FRA-DEN flys av 1 stk Airbus A340-600 :) Men hvis den kom inn rundt kl 16 så ser det ut til at den har blitt litt forsinket. Etter rutetiden så skal den lande kl 1525 i DEN. Skal forresten fly den ruten når jeg skal til SEA i januar.

Her i Egersund så er det overskyet og alt for kaldt....

Her blir det å skrive litt på pcen og gjerne noe jobbsøkning eller forberedelser til jobbsøking....

Ha en fin dag forumister :)

God ettermiddag fra BOO. I dag var første dag med våpenutsjekk på F-16, noen som vil si at jeg kan skrive i flyets form uten veiledning fra befal. Nå kan jeg også henge opp missiler osv. selv. Ellers ikke noe å melde fra BOO. Stille og fredelig som vanlig. 30 min til middag. Ha en fin dag videre.

God ettermiddag fra WIAS HQ :)

Travle dager med jobb både på WIAS og MJF, men gud så vi liker det!
Dagen består av jobb jobb og jobb, og litt frustrasjon over Amadeus som ikke vil samarbeide med meg :p
Straks tilbake fra MJF!

E!

FXB du sliter med eller? :)

God morgen fra korrupsjonens verdenshovedstad. Paa morran i dag ble Guvernoeren av Illinois arrestert av FBI og med en guvernoer allerede bak laas og slaa er mange nok ikke stolt av aa kalle denne gjennomsyra drittstaten sitt hjem i dag.

Elendig vaer, regner i boetter og spann, rundt 5 varmegrader tenker jeg. Siste kontordag denne uken, skal bli interessant aa reise i morra tidlig

God morgen fra Oslo. Atter en kursdag. Litt deilig å kunne stå opp, spise frokost og sette seg på T-banen og være klar til kurs klokken 0900 ;)

Blir en slags "ferie" dette :p

Ha en fin dag da forumister :)

Hrmf! Kurs er ikkje noko ferie! Kom på mitt kurs, ska du jaggu få oppgåver (vanskelige og!) -såh!

God morgen fra korrupsjonens verdenshovedstad. Paa morran i dag ble Guvernoeren av Illinois arrestert av FBI og med en guvernoer allerede bak laas og slaa er mange nok ikke stolt av aa kalle denne gjennomsyra drittstaten sitt hjem i dag.

Send gjerne FBI ned hit en tur også ...

http://www.atlantaprogressivenews.com/news/0101.html

During a recent Perdue radio interview on “The Right Side with Shelley Wynter,” WAOK-A Radio (1380), a caller by the name of Brian mentioned he was a newlywed.

Perdue: "All right. I hope you make it 34 years like we have."

Brian: "Well, that's my goal, Governor. The one thing I haven't been able to do is find a way to have a friend of mine write me a bill that saves me $100,000 on my taxes. I was wondering how I might be able to get that done."

Perdue: "Well, you get elected Governor, Brian. I appreciate your question. That was really nice. I appreciate you being a fan, and I wish you well on your honeymoon."
:rolleyes:

G'tirsdag!!

Jeg er bare blid og fornøyd i dag! Først kom SMS'en fra DNBNor, om at noen hadde satt penger inn på kontoen, så fikk jeg lønnslippen som bekreftet hvem som hadde gjort det.
Så finner jeg ut, at selveste Eagles (gruppa altså, de som synger om "Hotel California"), skal spille her til lands neste år.. Riktignok i Bergen, men...

G'tirsdag!!

Jeg er bare blid og fornøyd i dag! Først kom SMS'en fra DNBNor, om at noen hadde satt penger inn på kontoen, så fikk jeg lønnslippen som bekreftet hvem som hadde gjort det.
Så finner jeg ut, at selveste Eagles (gruppa altså, de som synger om "Hotel California"), skal spille her til lands neste år.. Riktignok i Bergen, men...

Ja, da kan du ta med mordi (og mormi) paa konsert

Back