God tirsdag morgen!

LN-Q

ScanFlyer Blue
God Tirsdags morgen

Sitter og venter på at OSL skal våkne til liv:D
Nok en nattevakt nærmer seg slutten......
Dagen i dag skal brukes minst mulig :-)
Natt til onsdag er det meldt snø her på indre østland så shortsen er vel bare å pakke bort for denne gang....:colgate:

Ha en flott tirsdag alle sammen:nor

Så ble man utkallt på stand-by. I dag står det SK903 til EWR på programmet. Hjemkomst på torsdag. Og jeg som har sååå mye jeg skulle gjort her i huset nå som flislegging og fuging er over!:angry:

Vel, vel... Det blir vel en Arrogant Bastard eller to ikveld. Dersom "The Iron Monkey" har gått over til vinterølsortimentet sitt. We'll see...
Ha en fin dag.

Glad tirsdag! Det er absolutt mørkt ute - merker ikke mye til vintertiden. Nå venter møter, møter og atter møter før det blir henting i barnehagen og på SFO i ettermiddag. Ha en bedre tirsdag forumister!

Bedre tirsdag....her borte i vest leses det Ragnvald Vold's Motstand en utrolig bra bok som samler RV's artikler om Nazistene i Tyskland og Kommunistene i Sovjet paa 30 tallet...RV's evne til aa balansere var svaert imponerende...og resultatet en meget interessant bok...redigert av hans soenn Jan Erik Vold...anbefales paa det sterkeste....

God morgen fra Oslo. Siden modern mener jeg trenger litt annen kulturell innflytelse enn bare Excel og fylla blir det å dra i teateret å se Ibsen's Rosmersholm idag. Hadde aldri hørt om stykket før, men det funker vel. Men først blir det den store Power Point dagen på jobb. Ha en fin dag

Er det ikke artigere å fly, enn å pusse opp a? ;)

Er nok det, men nå begynner det å minke på tiden. Snart en snau uke ferie i Piemonte, så et rakfisklag etterpå. Da blir det lite tid. Jeg har ikke tid til å gå på jobb, faktisk!;)

God morgen - intet nytt å melde, så da henger jeg på en liten quiz av den typen Mr Seilfly der borte i Wild West tydligere har vist entusiasme for.

Hva er dette, og evt. hvilken flytype? Ha en flott dag!

Attachments

• DSC_8323 (2).JPG
    DSC_8323 (2).JPG
    63.5 KB · Views: 148
God morgen fra Forus. Ingenting spesielt som skal skje i dag. Men det regnet ikke på morgenen og vindet har løyet, så det er da noe ;)

ha en fin dag da.....

Og da har jeg kommet meg hjem fra nattevakt og er på vei mot køya for noen timer søvn....

Og FBU4EVER, du så da riktig så våken ut der du kom av flytoget i morges ;) Jeg gikk rakt forbi deg og først 5 meter senere kom jeg på at det var deg :) Bare LITT trøtt....

Ha en flott dag alle!

Gooood morgen!!
Da var kona sendt på jobb, ungene i barnehagen og jeg alene hjemme! Nå kan man slappe litt av med en kaffe før dagens syssler starter. Har stby, og i morgen står DXB for tur :)

Ha en flott dag alle sammen!!

DYA

God morgen fra Bardufoss
Her er det minusgrader og det snør :)

Sitter med helikopterlære nå og skal ha flysystemer etter matfri..

Good morning!

Dagen idag går med til å skrive en oppgave om Supermarine Spitfires kapasiteter og begrensninger. Med andre ord en fin dag :)

God morgen fra hovedstaden.

Vinteren nærmer seg og man kan kanskje vente seg sludd/snø i hovedstaden i morgen. Forhåpentligvis ikke store mengdene. Alltid like morsomt hvert år når det første store snøfallet kommer. Virker som det kommer like overraskene på bilister, trikker, t-baner og tog hvert eneste år :)

3 minutter er vel bedre enn ingenting? ;)
_wt_nett_281008_jpg_858642x.jpg

God morgen! Litt klesvask på formiddagen, så blir det skifte til vinterdekk, det er faktisk meldt sludd/snø imorgen (her i Oslo altså). Kvelden tilbringes med store halvbror på en liten og meget hyggelig italiensk-inspirert restaurant som nettopp har åpnet på Sagene - med et svært hyggelig prisnivå. Synd du må til EWR FBU 4EVER.

Back