• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Det er tirsdag og det betyr at jeg skal starte dagen med å gå til jobben. Det blir også trening i ettermiddag... Ha en sprekere tirsdag!

Replying to Topic 'God tirsdag morgen...'

Kaldt, vaatt og moerkt paa B.I. .... har akkurat fylt meg med en Dreyer's Dreamery Banana Split ... ikke det sunneste man kan spise foer leggetid sikkert, men veeeldig godt .... :D

Ville rykter i media om ATA og konkurs ... det siste er at vi skal gaa Chapter 11 i morgen (tirsdag) og at airTran naa er tyngst inne for aa sikre seg deler av liket .. tar det meste med en klype salt, men det er mye som tyder paa at noe skjer i loepet av uken ...

Nei - naa kryper vi mot bingen ... natta !!!

45 minutters spasertur til jobben og da kan jeg opplyse om dagens bensinpris på Oslo Vest. NOK 10,44....

God morgen fra Østen. Her er det til en forandring helt klar luft i dag, slik at jeg endelig kan se øyer langt der ute i havet. Blir nok en varm dag med godt over 35 grader. Også her klager folket over bensinprisene. 21 THB som tilsvarer vel 3,35 pr liter.
Men jeg skjønner ikke dette evindelige maset om bensinpris hele tiden.
Om man har en bil som man kjører 12.000 km med i året , og som bruker 0,7 på mila bruker man bensin for 8400 kr om den koster 10 kr literen.. dvs om den går en krone opp eller ned så utgjør dette mindre enn en hundrelapp pr måned. Om man søler bort en hundrelapp på annet rask er det ingen som klager, men når det gjelder bensin så er det jo fryktelig.... :D

glad tirsdag. Etter en god natts søvn - prinsessen sovnet ved 23:30-tiden og sov fremdeles da jeg satte meg i Volvoen på vei til køen på E18. Dette går veien. Håper på litt tid snart til oppdatering av Scanair.no, men...

Oljeprisen (brent spot) endte på $52,22 i går, men går kanskje noe ned etter at streiken i Nordsjøen er avblåst.

Sjekk forresten DN.no i dag - tøff SAS Braathens-reklame!

Kjempestilig reklame....

hmm, ser ingen reklame der.. Kan det være min effektive popup-killer som "tar " den?

Originally posted by Farmer

hmm, ser ingen reklame der.. Kan det være min effektive popup-killer som "tar " den?

Skal ligge som bakgrunn (topp/høyremarg). Finnes også som digert banner på www.dagbladet.no. Lyd ved mouse-over - klikk for å komme til en (litt uferdig) flash-presentasjon. Ser ut som om Dinamo har kost seg med å lage denne. :)

God morgon i från ett regnigt St. Raphaël. Det vackra vädret byttes mot full tropisk storm nu på morgonen. Enda trösten är att om 24 timmar är jag i Spanien och spottar på MAD under resan mot Alicante.

Ha en fortsatt fin dag.

God ettermiddag fra Kløfta :)

Pent vær og takeoff på 19R/L for øyeblikket hører jeg her.

Slskinn og litt små skyer på himmelen,men bortsett fra det er alt som det skal være .

Er på bedringens vei heldigvis.

Ja, da var vi paa beina igjen ... det regner, men hva gjoer vel det? Nytt Airways kom i posten i gaar og plastforseglingen skal hoeytidelig brytes paa fergen om en liten stund ...

Originally posted by Farmer

God morgen fra Østen. Her er det til en forandring helt klar luft i dag, slik at jeg endelig kan se øyer langt der ute i havet. Blir nok en varm dag med godt over 35 grader. Også her klager folket over bensinprisene. 21 THB som tilsvarer vel 3,35 pr liter.
Men jeg skjønner ikke dette evindelige maset om bensinpris hele tiden.
Om man har en bil som man kjører 12.000 km med i året , og som bruker 0,7 på mila bruker man bensin for 8400 kr om den koster 10 kr literen.. dvs om den går en krone opp eller ned så utgjør dette mindre enn en hundrelapp pr måned. Om man søler bort en hundrelapp på annet rask er det ingen som klager, men når det gjelder bensin så er det jo fryktelig.... :D

OK, men hvem er det som kjører så lite. Jeg har problemer med å kjøre under 30000 i året og da merkes endring i prisene !:sarc

Back