God tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Det er 16 blå i hovestaden og det er LENGE å vente 3 minutter på en forsinket buss når det er SÅ kaldt ute. Men, nå er jeg logget på, Starbuckskoppen har to latter fra 7-11 kaffemaskinen på kontoret og jeg er klar for en ny arbeidsdag (men helst ikke en ny 13-timers dag som i går. Start-ups er spennende!)

Resten av uka er det kurs, nemlig MOB båt kurs her i Ålesund... Det blir med andre ord travelt å stå opp klokka 07:00 når eg har vert vant til å ligge til 10:00 kvar dag nå i snart 10 veker! Forøvrig vel 2 veker igjen til det er slutt på den 3 mnd lange "frituren"!

Tilbake på hotellet etter en fuktig tur på byen i NYC. Ikke noe snø i lufta her. Sove litt nå før returen til Chicago i morgen

Ha en bedre dag alle saman!

God morgen!

Ja, en kald morgen her i Oslo. Fra mitt kontor ser jeg mot sør-øst. og en ny fin dag er i emning. Morgensolen skimtes såvidt bak konturene av Østmarka.

Fikk forøvrig en mail fra Philippe Lenard i F-Dcal i morges. Han skal oppgradere SAS 340 dekaler i 1/144, og for de som er interessert vil han forsøke seg på SAS Braathens til 737 i samme skala. Spennende!

Go dmorgen... Da er DC-8-63 plassert på FlyToget og arbeidsdagen er godt i gang. Bare minus 10,5 grader på Riis i dag morges - kaldere her ende på Skøyen. Ha en bedre tirsdag!

God Morgen
Termometeret siger -2 sneen er faldet, for første gang i år. Men vi sidder stadig og varmer os over sejren over Norge i går i Kiel.:wink

God morgen fra Købanhavn. Her er store deler av den lille snøen som falt igår borte og det som er igjen er en slags stivfrossen sørpe. Blå himmel og kladt men med noen skyer som nærmer seg fra vest

God morgen fra nordvest. Her har det kommet 30 cm. nysnø i natt og temperaturen holder seg fortsatt under 0. Dermed vil vinteren holde seg enda en stund.:-p

PS. Jeg har ikke fått med meg at det skjedde noe i Kiel i går kveld... ;)

Lavlandet sørøst for OSL melder om 18!! kuldegrader og tåke - ser dog ut som den letter rimelig kjapt.

Tidlig oppe idag, endel som må gjøres før morgendagen. Ser ut som det blir "ship" -112 som skal pjotte oss over dammen i 8 timer :wow:

Tre smaa roede og skyet her i Alpharetta paa morgenen .. skal holde seg ensifret hele dagen .. har ikke merket mye til global varming her i Syden ... Al Gore, hvor er du???? :p

Landeveien min har aapnet to nye kjoerefelt, og i gaar brukte jeg knappe halvtimen for aa komme meg paa jobb. Det maa ha vaert ny rekord for en mandag morgen!!

Bensinprisen har 'stupt' fra 2.10 til 1.94 per gallon (3.75l) over helgen .. naa gaar det veien!

Ahh .. etter en fuelstop paa Starbucks er jeg fremme ved Veikrysset ... kom arbeidslyst og treng deg paa - her skal du motstand finne!!

Fikk invitasjon fra Meridiana til fotballturnering i mai ... kunne vaere morsomt ... aapent for alle i bransjen ..
http://www.meridianasport.com/index_eng.php?lingua=inglese

Det er nok en 6-8 blå her på ARN.Teknisk eksamen ble unnagjort i går kveld,så hele ettermiddagen i dag er fri.Hadde håpet å treffe DC8-63 för avreise til CPH og SEA,men det gikk ikke.
Ser heller ut til at det blir feiring av Savipix förste soloflyging idag.Väret spiller iallefall ingen rolle:Pent og nesten vindstille.Det blir vel noe pasta på Alfredo's i Sky City eller noe på Radisson SAS Arlandia.Litt flyprat blir det vel også.
Ha en fortsatt fin dag,alle sammen!

og jeg venter på OK fra ARN MET office at det ikke kommer snø. Hvis Maria sier OK så drar jeg ut!

Back