• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God tirsdag morgen…

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
…fra den blå stuen på Ris. Kaffe og noen biter melkesjokolade til nyhetene og forumet - funker fint. Den lysere delen av dagen tilbringes på toppenes byenog ettermiddag/kvelden tilbringes på et møterom på Majorstuen - et styre skal ledes. Kjør på:-)

God morgen fra kontoret. Regn og høstlig. Og ellers lite på agendaen, men er alltid et barn som skal kjøres på noe trening. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret på FBU. Stille og rolig før lunsj før man skal sparke i gang ett prosjekt med en ekstern leverandør i ettermiddag. Dagens middag blir inntatt i kantina på Slependen.

God morgen fra årets tredje hjemmekontor. Her ble man vekket av fire herlige med sang, kaker, gaver og noen herlige sarkastiske taler. Nå er det re møter før man pælmer seg inn i ei Bolt mot OSL med FruS. Alltid ambivalenete følelser å forlate arvingene, men med mor på slep heldigvis.

God morgen fra en av Ruters røde på vei til jobb.
Artig med nye kinabusser, og Ruter finner stadig på noe nytt.. Dvs folk ikke vet hvor døråpnereren er - når den ikke lengre er på døra :D
Men noe må man vel endre på for hvert anbud, ellers blir man arbeidsledig i en bedrift det jobber altor mange allerede..

Ha en bedre dag, med eller uten stoppknapp 🚌🚌🚌

God morgen fra Lommedalen, fridag i dag, men jeg har alt vært ute av huset og fornyet førerkortet på SVV på Billingstad, noe jeg må gjøre hvert 5te år. Jeg kjører min fars Tesla model 3, merkelig doning, hver gang vi kjører den, forteller jeg meg selv at Tesla skal vi aldri ha.... Nå skal vinterdekken taes av etter å ha vært på i 1 mnd og sommerdekkene på, så vi kan få satt helt nye dekk på vinterfelgene. Utover det ingen planer om å oppholde meg mer ute enn jeg må. Ha en fin dag, enten det regner eller ikke.

God morgen fra årets tredje hjemmekontor. Her ble man vekket av fire herlige med sang, kaker, gaver og noen herlige sarkastiske taler. Nå er det re møter før man pælmer seg inn i ei Bolt mot OSL med FruS. Alltid ambivalenete følelser å forlate arvingene, men med mor på slep heldigvis.
Får vi en rapport?

God dag fra kontoret. Det har begynt å piple opp noe olje borti Brasil som betyr kake til alle sammen.

Bursdag ? 🙂
God, sen morgen fra Haugeby, der frokosten faktisk strekker seg inn i tidlig ettermiddag ser jeg.

God morgen fra Santiago. Vel tilbake etter en fantastisk helgetur i sør. Straks trening for å bøte på skaden fra helgekosen. Ha en bra dag.

G'moorgen! Her var det på med hoodie'n for første gang for sesongen. Utekaffe var friskt, men akseptabelt.

Det gikk desvere skeis for Seattle Mariners i går kveld, så da blir det kanadisk i slåballfinalen, sikkert til Trumps ergrelse, så da er det akseptabelt. Skjønt, han irriterer seg over alt Seattle også, så det hadde heller ikke skadet. :p

Ellers så er det nøyaktig 23 år siden jeg traff på denne herrrligheten på Boeing Field. Og klokken er ...... hva ??

N747ER.webp

.. og der skle en splitter ny John Grisham-bok inn på Kindle'n min ... Det er aldri fei! 📖

Leser forøvrig The Rainmaker på nytt samtidig som jeg ser serien på TV ... Ikke mye igjen fra boken i TV-serien, gitt. Praktisk talt null sammenheng.

Oh himmelske morgen fra Muskokas. Fyr i peisen, kaffe juice og selvlagde ostiser før lang møtedag. Heretter skal jeg aldri jobbreise på annen måte.

1000025450.webp

Dagens krones sent I kveld med KLM hjemover til prinsessa. Blir bra greier.

Ha en ekstra best tirsdag.

G'moorgen! Her var det på med hoodie'n for første gang for sesongen. Utekaffe var friskt, men akseptabelt.

Det gikk desvere skeis for Seattle Mariners i går kveld, så da blir det kanadisk i slåballfinalen, sikkert til Trumps ergrelse, så da er det akseptabelt. Skjønt, han irriterer seg over alt Seattle også, så det hadde heller ikke skadet. :p

Ellers så er det nøyaktig 23 år siden jeg traff på denne herrrligheten på Boeing Field. Og klokken er ...... hva ??

View attachment 57118
Den der var det vel bare Qantas som kjøpte?
Og ikke så mange heller?

Den der var det vel bare Qantas som kjøpte?
Og ikke så mange heller?
Korrekt kun 6 stykker av 747-400 ER ble produsert og levert til Qantas. Men det var en del av endringene til Flight Deck (LCD Displays) fra 747-400 ER og Boeing Signature Interior ble levert til Air France sin(e) siste 747-400 - som var hybrider med Cockpit og Interior fra 747-400 ER men ikke rekkevidden (805 KM lengre).

Back