God tirsdag morgen:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Snart ut døren for dagens første møte…med frokost:-) Så finner jeg mitt vanlige lobbykontor med smak av jordbær. Ferdig sjekket inn for morgendagens to turer med DY. Best tirsdag ønskes.

God morgen fra Kjøben. Ferdig med en skikkelig tøff økt på tredemøllen.. Trist å nå være han man hadde i halsen før; som kommer svett inn i heisen mens du selv har bælmet øl til langt på natt kvelden før. :D

Å to møter med et voldsomt stort rederi før det er kveldsflighten hjem.

God morgen fra Kongsberg. Ingen barnebarn i går eller natt heller gitt. Vi får se om det skjer noe i dag. Ingen store planer i dag bortsett fra å jobbe og en tur i bridgeklubben i kveld.

God morgen fra Parkveien. Straks CEO besøk og lang dag. Godt jeg også rakk en solid økt på mølla på morgenkvisten.

Ingen tredemølle her, men litt løfting av skrot i trimrommet ble det tid til. Pilaresballen fortsatt borte, så jeg får kanskje sponse en ny.

God morgen fra Jåttåvågen,

Morgenmøte ferdig , litt kaffe og drøs med kolleger før dagen fortsetter i rimelig greit tempo. Kaldt som fanden i nordvesten på morgenkvisten her over i sørvest. 5 grader er langt under normalen på denne årstiden. Det blir å håpe på at solen varmer litt ut over dagen.
Ha en fin dag

Så ringte tannlegen.

"Jeg har fått en avbestilling, kan du komme morgen klokken 14.00?".

Jaja, like greit å få det overstått og bli ferdig med dette. Heldigvis svir det ikke i lommeboken siden alle transplanterte får gratis tannlege.

God dag fra L1. Her ble det både tid til legebesøk for minstemann, barnehagelevering, en tur på fyllingen med kvist og kvast og en tur innom butikken, før jeg dro på jobb. Jobbmiddag på Vinland i kveld.

God morgen fra Lillestrøm. Deilig å være hjemme igjen. Hjemmekontor og litt ymse forefallende i dag. En snarvisitt til de gamle og så blir det kebab, øl og movie med Storsmurfen i kveld... eller ettermiddag tenker jeg. Er jo jobb i morgen.

Ha en best tirsdag

G'morgen, ja .. kun 8-9 grader på morran og jeg begikk den tabben å gå ut med bikkja uten genser. Tabbe.

Men sola skin, så det blir nok snart varmere.

VPN-tunnellen er oljet, kaffe fra ny trakter er i koppen og radioen er innstilt på 'Deep Tracks'. Hjemmekontoret er åpnet ....

En rolig ettermiddag fra havet.

Kun 3 helikopter i dag hvor en er backlog fra i går.
Ledelsen har vært ombord siden i går, skal nå hjem igjen. De liker ikke å være for lenge ombord. Like greit.

Så er det på fri i morgen så her skrives handover

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back