• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Mornings fra Hvalstad. Her skal det hentes ny bil i dag, så da går vi fra Dom Perignon til Braathens på skiltene.

Hva? Har dere kommet til BU allerede? :D

G'morgen. T-skjortetemperaturer her i dag, men temmelig vått. Midt i helgen, blir helt klart fotball i ettermiddag. Men først må BBJ'en på litt service ..

En god dag til alle med helgefri midt i uka.

God ettermiddag fra Snillfjord.:)

Når gjestene er dratt skal sofaen inntas for litt flysimulator. En av de beste bursdagsgavene fikk man i går når InfiniteFlight lanserte A350-900 for første gang, så i kveld skal det trenes litt med ny flytype etter mer enn nesten 280 simulatortimer på mest B777, B747 og A330.

En flott en ønskes.:)
Hvilken konsol har du? Vurderer om jeg skal kjøpe meg Flysimulator. Har veldig lyst på det.

Hoy fra sofaen. Her startet dagen på sykehuset der en øyelege pirket litt på øyet, fjernet noen tråder med pinsett og satte en sprøyte så det ser ut som jeg har fått en saftig karamell. Så har man fått fått beskjed om å ta det chill noen dager.

Hvilken konsol har du? Vurderer om jeg skal kjøpe meg Flysimulator. Har veldig lyst på det.

Hei.

Pr dags dato flyr jeg dessverre kun Infinite Flight på mobilen, så det er egentlig forholdsvis enkle greier jeg styrer med sånn sett.

Flysimulator på mobil drar jo fort en god del strøm, selv på nyere mobil. Derfor vurderer jeg selv etter hvert om jeg skal investere i en mer seriøs simulator til f.eks stasjonær PC. Jeg har vurdert både X-Plane og den nyeste fra Microsoft som kommer neste år, den som Henshaw viser til. :)

Flysimulator på mobil drar jo fort en god del strøm, selv på nyere mobil. Derfor vurderer jeg selv etter hvert om jeg skal investere i en mer seriøs simulator til f.eks stasjonær PC. Jeg har vurdert både X-Plane og den nyeste fra Microsoft som kommer neste år, den som Henshaw viser til. :)

Mange år siden jeg selv fløy Fsim, men den nye ser veldig fristende ut. Krever nok litt mer kraft enn det jeg har, så vurderer å gå til innkjøp av egnet utstyr når tiden kommer ...

Spennende uansett - flott at MS plukker opp hansken igjen. De sverget jo på at det var slutt, men vet de har mange fans internt så kanskje det gjorde utslaget.

Back