• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Om et par timer står jeg i studio for å synge inn årets høstsclager signert navnebror Eivind Rølles...aner ikke hva han har funnet på i år. Ellers blir det vel en treningsøkt i ettermiddag også... Skaff deg en bedre tirsdag!

Og da har CO038 N33132 landet på OSL - rundt en time og 10 minutter forsinket.

Her på Hurum både blåser og regner det - og det er vel på tide å komme seg inn til tigerstaden for å nå et møte kl. 13.

Ha en god dag

Ja god formiddag fra strålende solskinn og 18 + her i Tromsø :colgate:

Jobber dessverre inne , men får da ut noen ganger......kaffepause :cool:

He en flott dag alle sammen :nor

BTW: LN-MOW.....det gikk ikke så bra i går :musikk

23 grader, 92% luftfuktighet .. tordenvaer ventes ved middagstid ...

Har fersk varm kaffe i koppen .. sitter og sjekker morgenpost osv og proever a vaakne ... lillegutten maa opp om en 20 minutters tid ...

God formiddag fra Avd. København. I full gang med intro uken og alt det innebærer :cheers:....riktignok ikke funnet meg ett sted å bo ennå men det blir vel snart ordning med det også

God ettermiddag,

Akuratt hjemme fra nok en tidligvakt, nå ett par dager fri. Mottatt oppsigelse fra Servisair idag, men samtidig tilbud om å ny stilling... dog noe mindre prosent, får vel ønske DY lykke til med Northport.. dont come crying
;)

Ellers, mine nye hobby som radarspotter tar av.. under følger ett bilde jeg nettopp tok, er kjekt med egen boks.. da kan man leke seg litt mer;

SBS7.jpg

Originally posted by Thomas

Mottatt oppsigelse fra Servisair idag, men samtidig tilbud om å ny stilling... dog noe mindre prosent,

Sucks ... men det er vel slik at selv om du paa papiret har redusert stilling, saa dukker det vel gjerne opp ekstravakter .. ??

Det ordner seg alltid for snille gutter!

Ellers ser jeg at LN-RRC/NorShuttle/CNO4715 er paa farten igjen ... noen som har korrekt ID paa denne??

Originally posted by LN-FHU

BTW: LN-MOW.....det gikk ikke så bra i går :musikk

Nei, men det kunne blitt langt verre! Og med en litt mer vaaken dommer hadde det paa den anne side blitt rgelrett poengran!! :p

Morn! Da er man i farten igjen!

Var i SInga i går, kom til Dubai i natt, fått ordnet alt på en dag, skal til Singa i natt igjen, en dag med jobbing ås over natten til Tokyo og en dag der så over natten til Singa og så kansje hjem. Alt på SQ F. Livet er hardt og ille.

:D

-A

Originally posted by ph-ndr

Morn! Da er man i farten igjen!

Alt på SQ F. Livet er hardt og ille.

:D

-A

akk ja .. Livet farer ille med enkelte det ser jeg :colgate:
Står selv på farten for 2 små ettermiddagshopp ned til Oslo slik at jeg rekker er tidlig møte på provinskontoret i morgen tidlig. Livet leker ov været er flott .. her i nord i alle fall!

Back