Slikt skjer kansje ikkje kvar dag? Kva for del set du på?God morgen
I går fikk jeg pult på universitetet!
Før noen tenker grisete tanker, så er det snakk om et skrivebord. Fast plass, selv om jeg ikke jobber der. Samboeren min mener det er rart, jeg synes det er innafor.
Ha en fin tirsdag!
Slikt skjer kansje ikkje kvar dag? Kva for del set du på?
Kvelden frå Gløshaugen. Her skal vi feire world space week![]()
G’morgen, ja .. Her holder man et øye med ‘Michael’ som ventes å feie forbi her i morgen kveld. Allerede lei av mediahylingen. Blir nok en ‘promp’ som vanlig. Men nattetemperaturene skal gå fra 20 til 11-12, så det blir velkomment.
Ellers skal jeg forte meg å installere den nye ios12-oppdateringen, så jeg får klode-og talltaster tilbake på rett plass .... Har drevet meg til vannvidd ....
G’morgen, ja .. Her holder man et øye med ‘Michael’ som ventes å feie forbi her i morgen kveld. Allerede lei av mediahylingen. Blir nok en ‘promp’ som vanlig. Men nattetemperaturene skal gå fra 20 til 11-12, så det blir velkomment.
Ellers skal jeg forte meg å installere den nye ios12-oppdateringen, så jeg får klode-og talltaster tilbake på rett plass .... Har drevet meg til vannvidd ....
Lykke til. Her sitter jeg på Royal Garden og hører to Amerikaner rope til hverandre i baren fordi han ene påstår det er en tornadoproblem i California. Han andre bor i California og mener at California beviselig ikke har ett tornadoproblem. "But understand that you are from the bible belt and don’t believe in science anyway".
Et godt grunnlag for liv rundt bardisken.
Er det rart det blir krig?
De klarer nok å stå skjevt opp mot vinden allikevel.Jo takk .. Du kan jo informere dem om at stormen er på den andre siden.
Til medias store skuffelse bommer også denne orkanen på Atlanta og ødeleggelsene ser også ut til å bli mer beskjedne enn ventet, selv om det nede ved kysten ikke ser pent ut. Vinden er rekordsterk, men siden den beveger seg så raskt, mister den fort styrke og fungerer heller ikke som en vasketrommel, slik Florence gjorde.
Vi er godt utenfor skuddlinjen og takker høyere makter for det ...
De klarer nok å stå skjevt opp mot vinden allikevel.![]()
Journalister som dekker uværet, jobber i mørket ettersom strømmen har gått.
Lurer litt på hvilke media du følger og om vi befinner oss på samme klode ?![]()
Jeg vet utmerket godt hvordan det ser ut i Panama Beach og Mexico Beach. Og jeg vet utmerket godt at mange er uten strøm og at en masse trær vil falle og hustak blåse av.
Men mediedekningen skaper frykt og hysteri når man trenger fokus og handlekraft. Derfor blir det bare irriterende. Dere på den andre siden av riket opplever ikke dette helt på samme måte som oss som får dette i fanget.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.