Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Nå tilbake fra liten spasertur på 2 km klokka 22:30. Sover bedre med en smule mosjon. Hvor mange skritt er det tro?
Ser ut som orkan Irma har oss midt i kikkertsikte. Detblir spennende de neste 4-6 dagene, men en spenning jeg klarer meg uten, spesielt forde vi er selv forsikret. (Investerte i skuddsikre vinduer og huset har betong tak så blåser forhåpentligvis ikke bort, men hvis dette blir en kategori 5 storm så kan alt skje)
Solgte charterbåten min Odin (www.odincharters.com) for noen uker siden og har nå funnet en erstatning, så på en litt større båt igår som jeg la inn bud på, og det ble akseptert så det kan bli familieforøkelse om noen uker, hvis Irma er i godt humør, denne båten er også i Florida, så alt kan skje hvis Gudene er sinte på LN-RTP..![]()
Lykke til RTP. Høres ut som du er godt forberedt. Vi trykker nok avbestill senere i dag for lørdagens flight til Miami.
Lykke til RTP. Høres ut som du er godt forberedt. Vi trykker nok avbestill senere i dag for lørdagens flight til Miami.
Hepp hepp .. nydelig dag her i vestsørøst. Desverre må det jobbes ..
Liker ikke utseendet til Irma, men viktig å huske at meterolygene på TV kun er interesserte i ratings og seertall og alltid slår inn i overdrive og worst case scenario når det oppstår vindansamlinger ute i havet. Så viktig å ikke miste gangsynet, som enkelte gjør. På den annen side har man lenge spådd at årets tornadosesong skulle bli stygg.
Men nå er det på tide at søster foreskriver mer kaffe ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.