• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Snart natta...snart morgen og snart hjemreise til Oslo. Håper på en neo-opplevelse vestover om noen timer. Ha en riktig bra tirsdag:-)

En bedre tirsdag ønskes. Kvalme ble erstatta med hodepine som i natt har blitt erstattet med kvalme igjen. Tror det blir en sykedag for dette er jo bare rart og jeg har ikke tid. :( kanskje immunforsvaret kjemper mot et virus som ikke slår ut i full blomst. Plagsomt nok er det. I mellomtiden får jeg surfe på nettet og høre på radio.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God dings fra LAS. Sitter i baren rett ovenfor gate E3. Eller... ikke rett ovenfor gaten, men BA Boeing 747'en som står med nesa rett mot meg. Fy flate, det er en vakker balje altså. Åjåjåj...

Det er forsinkelser på gang, men det er ett fett siden jeg:

A: Har beste setet i baren (vindussete)
B: Har kæsj i lomma
c: Har strålende humør

Loungen her er bare drit, så det er ikke noe sted å være. Men kyllingvinger og Sam Adams på puben er klart innafor.

Nå er det bare å nyte de siste timene før jeg kommer hjem og 4 uker helsefarm venter (foruten lørdagsgodt, da).

Ha en fin en.

. Nå er det bare å nyte de siste timene før jeg kommer hjem og 4 uker helsefarm venter (foruten lørdagsgodt, da).

Tørkefarm mener du og bare 4 uker?
Europa er foran da ja, 6-8 uker her i USA ifølge de jeg drakk under bordet.
Brev og besøksforbud er det også, huttetu.

Høres ikke ut som at Amex loungen har optimal beliggenhet for BA avganger.

God morgen fra C1 på osl. Straks over fjellet.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Sandaker. Arvingen sov en time lenger enn vanlig, men vi får vel snart kommet oss i barnehagen så jeg kan få litt ro før en PT time. Ha en fin dag

God tirsdag formiddag fra tiggerstaden. 1 uke etter chartertur er det muligens på tide å slutte å gå rundt og skryte av gullstatus.... muligens.
attachment.php

Ha en god en alle som vet å verdsette status.

Attachments

• gold.jpg
    gold.jpg
    356.4 KB · Views: 314
God(?) morgen fra Grønland tannlegekontor. Say no more...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Formiddag!
Det faller hvite ting fra himmelen. Best å holde seg innendørs til det roer seg. Så blir det SKI!!! :D
Finfin tirsdag ønskes!

Back