• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart avgårde til bryggekontoret og dagens arbeidsøkt. Lunsjmøte på The Thief blir heller ikke feil. Ettermiddagen bør by på en treningsøkt. Ha en bra tirsdag du også.

God tirsdag fra elvebredden i Lillestrøm!

Morn morn! Tirsdag og en vanlig arbeidsdag ligger foran meg. Trøtt så jeg trenger litt kaffe for å komme i gang. Ønsker alle en riktig fin dag i lufta og på bakken! :)

God morgen fra Ris. Snart avgårde til bryggekontoret og dagens arbeidsøkt. Lunsjmøte på The Thief blir heller ikke feil. Ettermiddagen bør by på en treningsøkt. Ha en bra tirsdag du også.
Ett lite minutt før meg i dag også! ;)

Last edited by a moderator:
God morgen. Nytter ikke å være i gang etter 05.00 om en skal være først ut på flyprat.

Hadde nok vært en kaosdag pga tåke om det fortsatt hadde vært flyplass på Fornebu i dag. Får se hvordan det er på Gardermoen. Går uansett stort sett greit om en tar første flyet.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: God tirsdag fra elvebredden i Lillestrøm!

Du var først ute, men grytidlig.
Her i koloniene er vi våken enda og er faktisk edru.
Har pugget litt på en type aksje salg og kjøp som heter trailing stop loss.
Ser spennende ut, men må pugge videre. Kjøpt og solgt aksjer de siste 3 måpende og gjlort det rimelig bra, skjønt i liten skala, et par hundre dollar her og et par hundre der. Mere effektivt å kjøre på trailing stop loss, isteden for å være sta Trønder som nekter å selge med tap, må jeg gjerne vente ukesvis på at prisen går opp og over det jeg kjøpte for. Taper til på å vente. Bedre å låse inn profiten og selge hvis den begynner å dale nedover.
Solgte Ford aksjer igår for $12.25 etter å ha kjøpt for $12 en måned siden.
Prisen gikk dog til $12.50 igår, kunne ha tjent et par tusen lapper på toppen, sammen dagen hvis jeg hadde kunnet dette Trailing Stop Loss.:headbang

Etter av Trump vant valget har mye av aksjemarkedet skutt i været så nå er det gromtid for å selge gamle aksjer. Før det snur og går helt på trynet.
Ingen som vet. Kan vel like bare dra til Las Vegas. :cool:

Re: God tirsdag fra elvebredden i Lillestrøm!

God morgen fra Oslo nord/øst - dagen startet med tett tåke som bilde viser og 5 pluss grader. Ellers er kaffen ferdig traktet fra kaffemaskinen og kontorpulten er klargjort for dagen styremøte og andre gjørem¨l.

Ha en god dag videre.

Jan

Attachments

• toke.jpg
    toke.jpg
    25.3 KB · Views: 203
God morgen fra Trondheim
Det regner....mye !! Håper på kaldere vær snart....da blir det forretningsføre også ;)

Ha en flott tirsdag :D:D

Og folk står opp før 5 frivillig jaja dem om det - selv for et a-menneske som meg blir det noe litt i tidligste laget. :p

God morgen fra Oslo - har ikke dratt hjemmefra enda - men skal på en konferanse så jeg så ikke poenget med å dra inn på kontoret først. Men det blir gøy å ikke måtte betale for maten i dag.

God morgen fra trikken. Grått i Oslo sentrum, mens mer tåke hjemme, så ser ut som skydekket ligger på ca 100moh. Får vel jobbe litt før det skal spinnes på Sats i kveld. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettermiddag fra vest i det sentrale østland!
Midt mellom nattvakter, så det er fortært en lett kylling-, laks- og brokkolipasta-lunch med siste glasset av søndagens røde, før det skal leses litt på sengekanten og så soves litt igjen. Kun dager til kollegial førjulstur til Praha. Det blir garantert vondt, men helt sikkert godt også ;)
Sola river i filler tåka her nå, så ha en strålende tirsdag!

G'morgen.. Stor måne ute. Stor kaffekopp inne. Ser ut som at vinden har dreid litt. Lukter ikke så mye røyk nå. Gårsdagen var ille og luftkvaliteten var rævva.

Straks igang med seks arbeidsdager før det blir åtte dager fri.

God morgen fra Kimpton hotel på West Palm Beach. Rimelig gammelt og med en AC som høres ut som en syfabrikk i starten av den industrielle revolusjon... men det har litt Floridasjarm.

Og siden AC'en i det første rommet faktisk hørtes ut som om det var rådebank i 7 av symaskinene fikk jeg et nytt med havutsikt også.

Nå er det bare å hoppe i dusjen. Få seg litt frokost og dra ut og hente leiebil. Så er det møter og fly opp til BWI i efta

Ha en fin en

Back