• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen !

G-COLE

ScanFlyer Gold
God morgen eller rettere sagt natt ......,- fra en varm Bergen by by night !
Det er over 20 grader ute nå klokka halv 2 om natta.
24 varme grader viste det når jeg kom på jobb klokka 23.30 ! HOT !

Det har skyet til,- og det ventes visst noe nedbør i løpet av dagen......

Og her sitter vi og venter , på noe som er blitt stoppet av SOLSLYNG......... hehe !

Replying to Topic 'God tirsdag morgen !'

Skyet her ogsaa ... men det ble ikkeno av den lovede tordenen. Aarets foerste orkan gir oss nok litt nedboer og flyforsinkelser hvis den holder kursen ... og jeg som skal ut og fly ... :wow:

God tidlig tirsdags morgen. Hjemme etter en liten feiring av at siste eksamen på videregående er over. Avsluttet med brask og bram med religions muntligeksamen. Da gjennstår bare sommerferien før en gir seg igang med det "farlige" studentlivet.:up:

God morgen ja fra Tårntoppen!

Wow, 20 gr i Bergen G-COLE? Det må jeg si, det høres deilig ut...Her har vi vært oppe i 15 i natt....

Da er snart denne nattevakten over og det bærer rett ned i kjeller'n og til køys i noen timer før jeg skal på senvakt igjen :baeh

Slik blir det når en må bytte litt vakter og stå i for å få tatt seg litt fri innimellom til 20 årslag for 9 klasse sist helg....Hvilket førte til at jeg idag er kraftig forkjølet :skep

Men men, livet går videre!

Ha en fin dag alle!

:nor

God morgen fra Alta

VArmt i nord også i dag. Gradestokken viste 16 grader når jeg syklet på jobb i morges. Det er ikke så verst til å være her oppe. Frykter også for en regnskur i løpet av dagen, men vi får se om den kommer. Ellers går dagen i dag med til muntlige eksamener. Heldigvis den siste på en stund nå.

Varmt og godt her i Røykens "sørlandsidyll" Nærsnes.Lar beising være beising og tar heller en tur til ORD med OY-KBC.
Fri på søndag er det blitt,også.Da blir det tur til flystevne på Såtenäs allikevel! :devot:

God morgen fra Oslo. Nok en dag med sol venter, bare synd mestparten av den enten tilbringes på kontoret eller inne siden jeg må lese til GMAT testen jeg må ta torsdag skal jeg komme inn der jeg vil fra høsten av:baeh

Riktig god morn fra Tromsø

Her er det faktisk kommet opp i 18,1 grader !!!!!!!!! :up:
Lummert ute, aner noe nedbør senere idag, men håper ikke. Dagen består av diverse vasking og rydding og polbesøk.....:cheers:

Ha en fortreffelig tirsdag :nor

God tirsdag... Togturen hjem fra Gøteborg tok nesten like lang tid som en flytur til NYC... Brann langs linjen ga tre timers stopp uten strøm, uten air condition...uten drikke... Nå er jeg endelig klar for...sengen!!!

Back