God tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
04:47 er tidlig...:zzz Men det er tidlig avgang til Stockholm og en del møter før vi er invitert ut av en større kunde i kveld. Håper på like bra sommervær i Øst-Europa... Ha en bedre dag...

Replying to Topic 'God tirsdag morgen...'

Null problemer paa OSL... Sjekk inn paa automaten, bagasjedrop og rett igjennom sikkerhetskontrollen. Naa sitter jeg med kaffe og aviser i loungen - fredelig morgenstund... :spin:

god tur til EU! Overraskende mye trafikk på E18 så tidlig om morgenen, mange som satser på å komme på jobben tidlig for å gå hjem tidlig, og nyte dagen i solen. I går ble løpebukse erstattet av shorts! Synes ikke det er lenge sidne jeg løpe med superundertøy og langermet jakke.... HERLIG!!!

God morgen fra Oslo. Idag skal jeg tilbringe store deler av dagen i møter med folk fra Malaysia så det er noe nytt ellers ble søknaden til Master på NHH lagt i postkassen idag, så da gjelder det å krysse fingrene for at de eller CBS (Køben) vil ha meg inn som student til netse år

God morgen fra Alta.

Godværsperioden er definitivt over her i nord. Gradestokken viste 4 grader i morges. Dagen ble startet med morgentrim på sykkel i dag også. Etter en god og varm dusj på jobb er det nå bare å hive seg over dagens arbeidsoppgaver.

God morgen fra en varm og solfyllt Kristiansand. Her er det over 20 grader alt og jakken er kastet!

Kl 1240 går turen til Stockholm. Ser at EB er der alt. Men regner med at det er plass til en nordmann til der over. Håper det er fatøl vær i Stockholm også i dag, da jeg ikke har andre planer for ettermiddagen enn å nyte livet. Møtet er ikke før i morgen!

Ha en strååååålende dag!

BF:cool2

God eftermiddag från Monaco

Sitter på kontoret på 4:e våningen av "Le Panorama" huset och försöker stänga ute allt oljud som kommer från byggandet av Grand Prix läktarna. Har två offerter som måste ut till kunder innan lunch så nu är det "back to business"

Njut av dagen

Nærsnes ligger badet i cabriolet-vær og skogplantingen i går kveld tok ikke knekken på ryggen,allikevel! Nå skal lunsjen inntas ute på terrassen i syd,så blir det tur med åpen bil.Sjøflyhavna kanskje? :hi2

Puuuuh ..... da var det slutt paa reiseingen for denne gang! Det ble mange miles paa fire dager ... Fikk gleden aa fly Tristar i gaar, og hadde 283 seter for meg selv. Fikk desverre ikke sitte foran, siden det var checkride paa gang, men det var moro likevel.

Paa basen jeg var paa, var det stor aktivitet. Kan noen si hva dette er?

Attachments

• hva.jpg
    hva.jpg
    23.6 KB · Views: 6

Eneste jet med 8 motorer og drag chute ved landing? Hva tar du oss for,LN-MOW?

FBU 4EVER svarer B-52. Man har da bodd under innflygningen til Elmendorf A.F.B.!

Det kan selvfølgelig være Eielson A.F.B. utenfor Fairbanks også!

Og tilbake til topic: Det har vært en alldeles strålende dag her ute "i periferien". 25-26 grader C. Sommeren meldte sin ankomst og jeg tok imot med verdens beste rosévin,"Il Mimo" på terrassen i kveld. Cab-turen til Sjøflyhavna (karbonadesmørbrød og Farris) var perfekt. En liten feilnavigering plasserte meg midt i ettermiddagsrushet fra Skøyen og helt til avkjøringen ved Holmen,men hva gjør det når været er flott og musikken i CD-veksleren er perfekt?
Middag på terrassen i nord.Verden blir ikke bedre!:devot:

Back