• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Med en orange lungo i k(r)oppen er det snart klar for ukens første tur til kontoret i Stockholm. Frem og tilbake på dagen. Ha en flott tirsdag du også!

Da var det straks morgen igjen på Forus også. Snart ferdig med den siste nattevakten for denne gang. Over natten har det snødd en del også. Men det ga seg for noen timer siden så vi satser på at den verste snøen er ryddet vekk slik at kjøreturen hjem til loppekassen ikke blir for lang.

Blir en "kort natt" siden døgnet skal snus igjen og har noen avtaler på ettermiddagen. Og jammen rykker det ikke litt i bookingfingeren også...

Ha en flott dag dere også!

God morgen fra Skaun!

Ikke så kaldt som fryktet, våknet til en hyggelig mail fra SAS med oppgradering på SK907 på fredag. :)

Blir om en fin dag skal du se!

Kos dere rundt omkring.

Kim

Mornings. Endelig litt vinter i hovedstaden. En halvmeter til med snø nå, så skal jeg blir fornøyd.
Jobben kaller, og lukter en ny runde med overtidsmat. Ha en fin dag

Med en orange lungo i k(r)oppen er det snart klar for ukens første tur til kontoret i Stockholm.

Her har man en rød Decaffinato Lungo i koppen! God tur.

God jet-lag morgen fra Lillestrøm. Litt løen i systemet. Det må jeg innrømme. Har tross alt vært på "annen tidssone" siden juleferien startet.

Bare å snu Texas-capsen bak frem og gi gass. Ha en fin dag.

Go formiddag fra bartebyen
Ulevind og -6 grader betyr effektiv temp på rundt -16/-17. Det var friskt i morres skal jeg si....heldigvis ble det transport så jeg slapp å gå...

Idag blir det rundvask.....av bil. DET trengs !!
Ha en vidunderlig dag :D :D :D

God formiddag fra Bagnaia,
Her nede er det litt overskyet med regnbyger første del av dagen.
Vi er klar for en tur opp til tirsdagsmarkedet i Bolsena med påfølgende lunch.
Det ligger ann til en fin dag.
Ingen snø og kulde her nei.
Ha en god dag folkens.

Hakkende hilsen fra det frysende Sørland.

Her har man vært en tur på sykehuset for en sjekk, som viste seg å være feil. Jaja.
Ellers er det kontordag. Ungefri i kveld, så det skal bli fint med en lur. Blir tidlig opp i morgen for tur til Oslo. Stønnnnn......

Er nok derfor jeg drikker.

Her går det i krabbegear. Fridag og fullstendig avslapping. Trengte det kjente jeg. Straks ut for å lufte kropp og sjel. I morgen er det bånn gass igjen.

G'grå morgen ... Tåka ligger tett ute og vi forbereder oss på neste kuldebølge. Sne i morgen, sier'em. Vi får nå se ...

Tror jeg skal jobbe i dag ... blir nesten nødt til å fyre opp vpn'en og sjekke vaktlista.

Ulykken på Sollihøgda satt sitt preg på dagen da man har noen bekjentskaper på Lørenskogbasen. Godt å høre var det at ihvertfall én av de ikke er på vaktuke.
Lett snødryss over Romerike, fri idag og 2x senvakt.

Klappseteturen t/r CGN igår var også en artig affere med snøstorm på OSL, iPhone5s er godkjent som videokamera.

Back