• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Så var arbeidslivet i gang igjen.. Heldigvis klarte jeg å holde meg våken til 22.00 og sov til 06.00 i dag... Blir nok alikevel trøtt i løpet av dagen... Ha en bedre tirsdag...

Replying to Topic 'God tirsdag morgen...'

God morgon världen!

Håller på att packa det sista nu inför resan tillbaks till Frankrike. LX1249 avgår klockan 0950. Utanför fönstret regnar det i mängder, det är april i Sverige :baeh

Ha en bättre tisdag

glad tirsdag! Tilbake på jobb etter en dag som hjemmepappa - SAS-koppen er full med "cacaoccino" og det er enda en time til resten av kontoret er på plass! Fikk lastet opp noen nye bilder på airpics i går - screeningen gikk ufatterlig raskt! Bl.a. SE-DZN med winglets!

Da er det pakket og klart for ny tur til UK - tre dagers arbeid i Hampshire og to dager rundt gjerdene til LHR.

Dere får ha en god uke!

God morgen fra Alta.

Minus 5 grader her i nord i dag og ellers en fin dag. Bare en liten halvtime på kontoret i dag, før det braker løs med videreutdanningskurs for lærere i dag også.

Og da har jeg hatt nok burritos og mojitos for ikveld, kofferten skal pakkes serioest og jeg skal til Oslo imorgen.. Haaper paa en ny fly og vin snart slik at jeg kan delta ogsaa igjen..

min erfarring er at det IKKE er smart å lade opp til en long-haul flight med burritos....:mol

God tirsdag morgen. Da er man omsider på plass kontoret etter litt sjåfør tjeneste da det denne uten kun er 1 bil i husholdningen mot normalt 3, og 3 stykker skal på jobb.

God tirsdag fra Nærsnes! Kofferten er pakket,og nå som EB er hjemme,er det trygt å reise til SEA igjen.Og det gjør jeg idag!
Ha en bedre fortsettelse på dagen.:hi2

Back