God tirsdag morgen

Vegas73

ScanFlyer Blue
En flotters morgen poolside på Conrad Bangkok. Siste dagen før Hong Kong og Emirates i F. Kort tur, men blir spennende å prøve både A380 og EK suitene...

Goood morgen fra OSL hvor tung snø laver ned. En rolig nattvakt for oss, det gjelder ikke Plasstjenesten som har brøytet for livet i hele natt.

Står to superlekre B767 fra First Choice rett utenfor. Blir nok et par bilder før snuta settes hjemover.

Ha en ekstraordinær flott tirsdag flynøøørds.

God morgen fra Forus!

I dag har jeg en ting å si, trøtt.no. Så jeg er redd for at dette kan bli en lang da for unge lovende Sirpjalle. Dagen avsluttet forhåpentligvis litt mer våke og oppegående på theater med ungene.

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

G'morgen fra Mosjøen også! Her er akkurat morgenens egg&bacon overstått, og kaffen putrer i kanna. Går rykter om 7-8 minusgrader på utsiden av vinduet .. tror ikke jeg skal prøve å verifisere.

Intet spess på programmet idag, annet enn litt forskjellig dilldall for å forberede oss på en forventet liten dobling i arbeidsvolum som plutselig vil oppstå snart.

Mornings. Sludd og slaps i Oslo. Forhåpentligvis legger det seg litt i Marka, selv om det trengs mye mer. Siden jeg har vært flink å ta tranen min synes jeg at jeg fortjener en halvmeter snø. Ha en fin dag

Mårnings fra Trondheim
Nærmer seg mnds.avslutning=myyyye arbeid.Forhåpentligvis uten overtid denne gangen.....:rolleyes:

Ha en strålende dag :) :) :)

God morgen fra Oslo, skulle ønske jeg hadde hjemmekontor idag med dette været - nuvel..fritida må jo finaniseres så da får man jobbe der sjefen ønsker å ha en!

Blei litt seint igår grunnet noen halvirriterende togledere som ikke turte å ta sjanser, så nå går det i bøttevis med kaffe! Ha en fin dag.

Guuuuud mååååårning, all you skrootings out there.

Jeg føler meg som en sekk poteter som har stått over vinteren, men snudde allikevel hua att-fram og dro på kontoret. Håper de har kaffe'n klar til meg!

En fin dag ønskes.

God tirsdag fra det Sørlandske.
3 grader og lett regn er fasiten her.
Kontoret er inntatt, og i løpet av dagen skal jeg få vintersko på bilen, handle både på polet og butikken, og arrangere julemøte med foredrag og ribbemiddag i kveld. Blir vel heller et problem å rekke over alt. Det er nok derfor jeg drikker!

I morgen: Dagstur til Danmark. Greit å få fyllt opp bilen med gode danske tilbud kanskje?

En flotters morgen poolside på Conrad Bangkok. Siste dagen før Hong Kong og Emirates i F. Kort tur, men blir spennende å prøve både A380 og EK suitene...

Hvordan er Conrad i BKK? Hadde vært fint med en beskrivelse. Hadde lurt på å prøve det neste gang. Eller kommer det en trip-rapport fra den flotte turen din?

BF:cool2

God morgen fra Oslo Sentrum. Litt jobb og lite studier (greide å ikke bestå obligene mine dette semesteret så null eksamen på meg) :headbang
Det får jeg ta igjen neste år, men sånn er det når man har gått på skole i 15 år på rad og attpåtil fullført en bachelor.

Til Someone så kan jeg bekrefte at det snødde godt oppe på Kringsjå så jeg tror snøen vil legge seg i marka.

God morgen fra Forus,
En dag uten regn til en forandring. Det ser ut til å være rimelig bra vær ute til en forandring.
Gårsdagens tur over til øya i vest var en vått opplevelse.
Regn og flom preget nyhetsbilde der over.
Det kommer vel mer i vår retning etter hvert.
Vel , en kjapp tur opp til BGO står på programmet for morgendagen og deretter Sandvika via OSL på torsdagen.
Ha en god dag alle.

God dag fra Oslo, etter 12 hyggelig timer med TG954 i C, en time forsinket fra BKK i går kveld (natt).

w

Hvordan er Conrad i BKK? Hadde vært fint med en beskrivelse. Hadde lurt på å prøve det neste gang. Eller kommer det en trip-rapport fra den flotte turen din?

BF:cool2

Så langt oppleves Conrad i Bangkok greit. Ikke det beste jeg har vært på, men gud bedre, mer enn bra nok! Loungen her er ikke så bra som en del andre Hilton-hoteller jeg har vært på, men dugendes nok. Trivelig pool-område, og det ligger digg til i forhold til shopping i Chit Lom. Skal prøve å få lastet noen bilder og skriblet ned litt fra turen når jeg har hodet over vannet igjen. Ser fram til EK F i morgen :)

Intet spess på programmet idag, annet enn litt forskjellig dilldall for å forberede oss på en forventet liten dobling i arbeidsvolum som plutselig vil oppstå snart.

Var det lavpris-garanti på juleflyene du tenkte på?

God kveld fra en av NSB lokaltog på Jærbanen. Middag i Sandnes med kona før hun dro inn til Stavanger for å lære seg arabisk...

Ellers, ingen store planer for kvelden i grunn.

God kveld fra Røa! Her har man installert seg for resten av uka, og har det hyggelig sammen med venner. Det snør ute nå, og jeg må si jeg savner Bodø litt, spesielt med tanke på at det ikke er snø der nå.

Ha en fortreffelig tirsdags kveld! :)

Back