God tirsdag morgen

God morgen fra Oslo. Ikke fullt så vått her enda, men er meldt dårligere vær utover dagen. Høsten kommer nok!

Morn fra regnfylte Forus. Skikkelig grått og trist i dag.

Lite som minner om august måned bortsett fra grønne blade på trærne.

Morsomt å få med seg innflygingen av mange privat-jet fly rett utenfor stuevinduet i går. De brukte en annen rute enn det ruteflyene gjør. De fløy inn fra vest over Risavika og tok en brå sving foran huset mitt i stedet for å fly over Hafrsfjord slik som vanlig. Tipper det er oljetopper som skal innta byen for sprell og faglig påfyll :)

Last edited:
God morgen fra Stavanger.

Grått ute i dag, og det skal visst regne både katter og hunder i dag. Litt på agendaen, men det blir rolig i dag vil jeg tro. En telefon til Camera & Videoteknik må og til i dag dessverre.

Ha en fin en forumister. :)

Mornings fra Oslo. Høstlig er vel stikkordet for i dag.

Forsøkte ta knekken på tåfisen i golfskoene mine igår. Det visste seg at det funket da å vaske dem på 90 grader. Bare synd det innebar en heller uheldig bivirkning. Så blir en liten shoppingrunde idagImageUploadedByTapatalk1346133895.413770.jpg

God morgen fra Radisson i Odense. Ikke akkurat Four Seasons dette, men så var det jaggu billig også. Straks er det ut og selge mer greier.

Elefanten har snøftet veldig over skral minibar, men han har hatt stor glede av å utnevne seg selv til flyspesialist.

Ha en fin en alle store og små skrotinger.

God plaskvåt morgen fra det Sørlandske!

Ja, her er virkelig alle sluser åpne. Godt man jobber innendørs!
Blir barnefri i kveld ettersom det først er et styremøte for deretter "møte" i Kristiansand Vinforening. Pleier å bli hyggelig det!

God morgen fra Radisson i Odense. Ikke akkurat Four Seasons dette, men så var det jaggu billig også. Straks er det ut og selge mer greier.

Elefanten har snøftet veldig over skral minibar, men han har hatt stor glede av å utnevne seg selv til flyspesialist.

Odense er vel ikke akkurat kjent for de gode hotellene. Radisson er vel et av de beste, og da sier vel det mer om resten.

Men derimot har de mange gode restauranter der.
Prøv f.eks. Den Gamle Kro

Hvis man har bil er det hyggelig å bo i Kerteminde. Tornøes Hotel er et klassisk dansk småbyhotell med utmerket restaurant. Eller man kan forsøke gourmet restauranten over elven. Se her www.rudolf-mathis.dk

Ha en elefantastisk dag!

BF:cool2

Odense er vel ikke akkurat kjent for de gode hotellene. Radisson er vel et av de beste, og da sier vel det mer om resten.

Men derimot har de mange gode restauranter der.
Prøv f.eks. Den Gamle Kro

Hvis man har bil er det hyggelig å bo i Kerteminde. Tornøes Hotel er et klassisk dansk småbyhotell med utmerket restaurant. Eller man kan forsøke gourmet restauranten over elven. Se her www.rudolf-mathis.dk

Ha en elefantastisk dag!

BF:cool2

Takk for tips, men er allerede videre til Radisson Blu Malmø, som i tur er et av de 4-5 beste Radisson i Skandinavia.

Dog fikk jeg en kanon god Nordisk tapas på Franck A i Odense igår.

Javel - da har vi passert lunch ... Isaacs virkninger her blir spådd mindre og mindre, og nå gidder ikke Georgias værsenter å sende ut flere krisevarsler, til medias sorg. Vær selger ..
Såvidt begynt å regne her mens det har regnet nede ved skolen til guttungen siden tidlig i morges. Skal visst holde seg vått resten av uka.

Bookingfingeren hviler fortsatt, met det ser ut som jeg muligens skal til Portugal og se på innsiden av et konferanserom noen dager i oktober ...

Ett par dager med hvile nærmer seg slutten, inatt er det opp igjen før solen og to relativt tøffe vakter venter. Store omveltninger på OP-sentralen om dagen, posisjoner flyttes og legges til, flere skjermer inn og endel nettverkspunkter må opp. Regner med det ser ut som en et bomba horehus in the morning.

Ohhhh well, 6 dager til færi :old

Javel - da har vi passert lunch ... Isaacs virkninger her blir spådd mindre og mindre, og nå gidder ikke Georgias værsenter å sende ut flere krisevarsler, til medias sorg. Vær selger ..
Såvidt begynt å regne her mens det har regnet nede ved skolen til guttungen siden tidlig i morges. Skal visst holde seg vått resten av uka.

Bookingfingeren hviler fortsatt, met det ser ut som jeg muligens skal til Portugal og se på innsiden av et konferanserom noen dager i oktober ...

Men den kan like gjerne skape headlines nasjonalt og ødelegge litt for Mitt Romney. Vel den har allerde gjort det da GOPs nominasjonsmøte ble utsatt 24 timer. Ja det var en avsporing.

Back