• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen - hanen galer

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Flott temperatur - grått og trist - litt fønavind - så kanskje vi kommer opp i 20-15 grader denne dagen - flott also.

Få dager til avreise - så det skal bli godt for kropp å sjel å komme seg vekk fra Oslo i 3 uker.

Jan

Re: God tirsdag morgen - hanen galer.

Mornings fra øst på vest!
En natt igjen, så kaller vi det hælj, tenker jeg. Siste økt ble i hovedsak avnyttet til private gjøremål som hetelbookinger og desemberturplanlegging. Noen timer på øyet nå blir fint.
Enjoy og hold ut :)

God morgen fra Agistri. Strålende vær og ser ut som vi vil ha en brukbar seilbris videre. Ha en fin dag [emoji295][emoji569]

God dag fra Akersgata - ser ut til at det blir en ganske behagelig arbeidsuke, med full bemanning og ikke så mye å gjøre. Blir nok verre litt senere, med minimal bemanning og usikker arbeidsmengde....

....ellers ventes det fortsatt på sommeren.

Så en fin-fin dokumentar på NRK 1 går, med togreise i Nord-Afrika. Må si at Algerie frister, men UD er ikke helt enig.

God tirsdag !

God morgen fra Oslo Øst, fortsatt ferie[emoji41] Men må en tur til banken, da noen på Papua New Guinea har forsynt seg med $ 2.000 av feriepengene mine fra mitt nye Visa-kort... Får håpe pengene kommer tilbake etterhvert, men litt papirarbeid blir det hvertfall. Ønsker alle med ferie en bedre dag[emoji15]

Morn fra Sandefjord. Ser ut som om det faktisk er sommer her, ikke en sky på himmelen. Satser på at det varer til jeg får slept bruttern ut av senga så vi kan stikke til sjøs en tur

God formiddag fra Trondheim
Grått her og pes på jobb , men roligere tider venter , da ferien starter torsdag kl. 15:30 SHARP !!! :) :)

Ha en strålende dag :) :D :D :)

God ettermiddag fra Tananger

Er uforskammet våken etter å ha klart å sove mellom 3 og 5 timer på SK952 :drunk:
Det er unormalt det :8:

Fin tur over, i hvert fall det jeg husker av den :p

Men en liten advarsel må man ut med..
Fnate, de hadde noen gode brownies i kantina på IAH, ble litt flere av de enn jeg hadde tenkt :p
Good luck ;)

Her i Tananger er det oppunder 20 røde grader, så overgangen var ikke noe problem.

Tilbake på jobb i morgen, og da blir det nok ganske så heftig!

Ha en fortsatt fin dag forumister :)

God ettermiddag fra Tananger

Er uforskammet våken etter å ha klart å sove mellom 3 og 5 timer på SK952 :drunk:
Det er unormalt det :8:

Fin tur over, i hvert fall det jeg husker av den :p

Men en liten advarsel må man ut med..
Fnate, de hadde noen gode brownies i kantina på IAH, ble litt flere av de enn jeg hadde tenkt :p
Good luck ;)

Her i Tananger er det oppunder 20 røde grader, så overgangen var ikke noe problem.

Tilbake på jobb i morgen, og da blir det nok ganske så heftig!

Ha en fortsatt fin dag forumister :)
Kjørte selv et meget balansert kosthold i kantinen på IAH:

G'morgen! Ikke bare jeg som fant stolene på BBJ'en behagelig til tross for at de ikke er flatbed, ser jeg .. ;)

Fint og varmt. Tok på meg Alaska-skjorta før jeg gikk ut men det hjalp ingen ting. Men nå er det jobb som gjelder, og her har jeg aircondition ... :up:

God tirsdag fra FBU. Sitter inne i godværet og prøver fortsatt fortvilet å redde turen til Houston med fornuftig innnhold, men har ikke før kommet på at jeg bør glemme Texas bruke voucherene jeg har hos United til å ta en tur til et bedre sted. Har kommet på dette altfor sent for nå er prisene for høye til å få stort ut av det. En tur til Atlanta er vel ikke nødvendigvis en forbedring.

Ha en go en alle andre som er på etterskudd med bookingene.

En velbalansert kost det der! ;)

Du satt ikke tilfeldigvis på 3D/F?
Satt på 2F med avgangen på søndag. Var kun meg og 12 andre på flyet. På 951 den dagen var det riktignok full balje ifølge de som jobbet for SAS på IAH.

EDIT: Som et lite tips til de som vil ha det litt mer comfy på turen. Ta puten og et teppesett under beina til støtte. Jeg sov faktisk ganske godt på hjemturen.

G'morgen! Ikke bare jeg som fant stolene på BBJ'en behagelig til tross for at de ikke er flatbed, ser jeg .. ;)
Fungerte for meg i hvert fall, kan ha noe med at jeg hadde vært våken i ganske mange timer før flighten.

Satt på 2F med avgangen på søndag. Var kun meg og 12 andre på flyet. På 951 den dagen var det riktignok full balje ifølge de som jobbet for SAS på IAH.
Ah, trodde du var på samme flight som meg.

Fungerte for meg i hvert fall, kan ha noe med at jeg hadde vært våken i ganske mange timer før flighten.

Ah, trodde du var på samme flight som meg.
Ja kom ikke så veldig godt frem :) Tar det på kappen over litt jetlag. :stir

God tirsdag morgen - hanen galer.

Tirsdagen ble faktisk meget hyggelig takket være en overraskende mail fra en forumist i ettermiddag :) :) Thanks a bunch -you know who you are :) :) :)
3684ef16294b2643c1a4f1c20e02de8b.jpg

Last edited:
Her har man funnet en god pris som forsvinner ved midnatt og så feiler nettadressen fra Homenet rett etter at deres supporttelefon har stengt. Føler ikke for å booke på mobilen når det er mye som en skal passe på. :old

Back