God tirsdag morgen fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet. Som vanlig med kaffe, forum og NRK P1. Kontoreringen starter vel ikke på et par timer…men så går det slag i slag ut dagen. Tirsdag er ukens første sjømatdag - så en liten tur til Vinderen blir det vel i lunsjpausen. Klar:-)

Mornings fra L1 til kontoret. Hadde en opprydning i garasjen i helgen, så har akkumulert nok skrot til at jeg må en til gjenvinningsstasjon, som det så fancy heter, i kveld. Greit nok er Asker litt på landet, men ikke fullt så langt på landet at man kan ha skrot stående på tomten og ruste. Ha en fin dag.

Mornings fra L1 til kontoret. Hadde en opprydning i garasjen i helgen, så har akkumulert nok skrot til at jeg må en til gjenvinningsstasjon, som det så fancy heter, i kveld. Greit nok er Asker litt på landet, men ikke fullt så langt på landet at man kan ha skrot stående på tomten og ruste. Ha en fin dag.
Vil ikke påstå at Asker er på landet. Men deler av Asker kommune er det som feks Røyken og Hurum og uti der.

God tirsdag fra tbanen, her skal man være tentamensvakt for noen vgs elever uti Bærum. Var det i går og, en del elever virker å bli direkte fornærmet når vi vakter ikke kan hjelpe de med oppgaven. Om en måned er det jo eksamen og da er alt strengere. Da har ikke faglærer lov å være i nærheten en gang.
Jaja. Ha en fin dag

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

God morgen fra deilige Bergen Børs. Nydelig kveld i går med en herlig gjeng og gode druer. Nå har jeg pest meg gjennom noen kilometer på tredemøllen til Nyhetsmorgen og gleder meg til en konge-frokost. Resten av dagen er det Grieghallen som er åsted og middag med noen herlige karer på restauranten som DN kåret til Norges vakreste restaurant.

Morn fra Tønsberg. Her blir det litt søknader, både på fast arbeid og på dagpenger. Virker å være i yngste laget for å bo på bygda da alle kun vil ha folk med masse erfaring

Morn fra Lommedalen. Jeg har fått en sykdom som har det latinske navnet omgangssyke, så i går ropte jeg på alle mulige hjortedyr 5 ganger. Jeg fikk det i gave av kona, som fikk det på fredag. Kona ga det som påskjønnelse til meg etter at jeg hadde vært flink å jobbet 16 timers dag, både lørdag og søndag. Planen for dagen er å se om jeg får gjort noe som helst. Med lite mat inntak i helgen, og absolutt ingenting i går, må jeg først prøve å få noe næring i kroppen. Det blir nok noe nettsurfing og sikkert noe ekstra soving, men om jeg gjør som kona, som i går pløyde gjennom store deler av Helmer og Sigurdson serien, tviler jeg på.
Håper alle har en bedre dag en meg.

Hei fra Parkveien. Arbeidsdagen i gang og det står nok av oppgaver på blokka. Hjemme alene-uke og det er både deilig og stusselig. Trening i kveld og noe enkelt og sunt til middag. Lag deg en bra dag.

Morn fra Tønsberg. Her blir det litt søknader, både på fast arbeid og på dagpenger. Virker å være i yngste laget for å bo på bygda da alle kun vil ha folk med masse erfaring
Håper du ikke får en nazi veileder som krever at du også søker på alt av irrelevante jobber og. Noen av dem kan være det.

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

God morgen fra Kongsberg. Her skinner solen og far har fått gjort unna en del arbeid allerede. Nå tror jeg at jeg skal ta meg en trim til Bomåsen før jeg fortsetter arbeidet

Håper du ikke får en nazi veileder som krever at du også søker på alt av irrelevante jobber og. Noen av dem kan være det.

Jeg har hatt en del med NAV å gjøre siste året, på grunn av både dialogmøter, mulig søknad om AAP mm. Jeg hadde ikke hørt så mye positivt om NAV tidligere, men der må jeg bite i meg ordene mine. Jeg har fått utrolig god oppfølging og veiledning fra mine to rådgivere. Det virker nesten som at Pandionkortet til Helsenorge også hjelper her. Jeg er klar over at ikke alle har samme gode erfaringer som meg, men jeg er strålende fornøyd med oppfølgingen fra NAV.

G’morgen … Lang, lang dag i går, men nå er også svigerbeistet flyttet til denne siden av grensen. Det gikk egentlig oppsiktsvekkende greit, så tar den på min kappe. God planlegging og flinke flyttefolk. :up:

Tok tirsdagen fri i tilfelle noe havarerte, men so far, so good. Da kan dagen forhåpendtligvis brukes til å komme ajour med litt ‘administrasjon’. Har en del løse ender etter flyttingen som må knytes sammen. Hvorfor kan man ikke ha en flytte-app hvor man bare kan trykke på en knapp og alt og alle oppdateres helt automagisk?
Tror jeg vet svaret på det …. oppdatering og oppsett ville antagelig tatt mye lenger tid ….

Velvel .. Men først må man ut og gå litt med pelsdotten ….

God efta fra hjemmekontoret. Har vært en tur inne på "bortisen" for å levere noe greier med bilen. Men gitt trafikksituasjonen på Ring 3 var det greit å la det bli en kort tur. Passet også greit å være litt ekstra hjemme med Storsmurfadoren før jeg retter snuta mot Shanghai i morgen.

Ha en best dag!

Hei fra Sandnes. Nydelig dag her i sør-vest med en 12-13 grader og sol. Sånn kan vi like. Begynner å nærme seg at jeg skal i gang igjen på jobb om en drøy ukes tid så dagen i dag har gått med å huke av noen punkter på to-do listen. Leverte tre kasser med bøker på en gjenbruksbutikk. Kvittet meg med noe IKEA-emballasje. Det er i grunn fantastisk at man bare kan kjøre innom der og kvitte seg med alt det IKEA-relaterte avfallet. Men hva gjør man med X antall umbrako-nøkler man har opparbeidet seg de siste ukene?

Dekkskift på to biler har man også fått unnagjort. Satser på å få unna litt mer indretjeneste utover ettermiddagen sånn at man kan ta seg en velfortjent øl til kvelden. Ha en fin en!

God ettermiddag fra Jåttå,

Tid for å skeie ut etter en svært så travel dag her i butikken.
Solen skinner som Twotter skriver over , så her er det bare å komme seg ut på veien og hjem til hagearbeid som venter.
Ha en fortsatt fin dag.

God kveld fra Gdansk! Har hatt fin dag om safety med shipping-folk og tar meg en øl på flyplassen før hjemturen starter med CRJ900 til København. Her har jeg ikke vært før, så det blir ny flyplass i loggen.

Back