God morgen fra et Stordalen-hotell utabys. Artig møte i går og god matbit senere. Nå er det frokost med en kollega og etterhvert 2A hjemover til en middag i hovedstaden med våres øverste på Norges-besøk.
Innenriks-kantinen var faktisk herlig i går, og ganske annet klientell klokken 11 enn klokken 07. Kanskje begynne og ta disse "Lathans-flightene".
Tenk - i overimorgen er det allerede torsdag..
Tja om du kan ta en flight kl 11 fremfor 07 så er det vel ingen tvil hva som er å foretrekke! Tar jo ikke flighter kl 07 med mindre man absolutt må spør du meg og særlig når jeg antar at jobben din betaler uansett.
God morgen fra toget inn mot bortekontoret etter litt "Driving miss Daisy" på morran.
Møter det meste av dagen før vi skal runde av på Theatercafeen i kveld. Satser på å ikke bli skutt. Kollegaen min mener det kun er avdankede finansmenn, forfyllede kunstnere og enkelte på 83+ fra Oslo vest som drar dit. "Perfekt!", tenker jeg og tvinger kollegaene med.
Ha en fin en
Spot on - nyt kafeen sammen med mine naboer.
Halvfullt på toget og påddlast med twin otter på øret.
Ha en fin dag med eller uten underholdning
God formiddag fra KLM loungen , AMS.
Har kommet inn fra Pune via New Delhi nå på morgenen. Fløy med en av de nye 320neo maskinene i Star Alliance lay-out med Air India PNQ og opp til DEL. Fin flight og god service. DEL er en av de flyplassene hvor man kan gå seg ihjel ,lange avstander!
Flighten fra DEL og til AMS var fin flight , ca et dusin indiske rullestol brukere som overhode ikke kunne fote seg. KLM cabin crew måtte være 3 stykker for å overvektige eldre damer på dass! Litt av en studie. Skal se om jeg får skrevet en triprapport av en begivenhetsrik tur.
Overrasket over hvor mange eldre personer som ikke kunne hjelpe seg selv som trengte hjelp Boarding ble forsinket med 20-25 minutter for å få alle ombord og plassert i setene som "potetsekker"!
Vel , nå skal siste leg opp til SVG tas om litt med KL1203.
Ha en fin dag
Flighten fra DEL og til AMS var fin flight , ca et dusin indiske rullestol brukere som overhode ikke kunne fote seg. KLM cabin crew måtte være 3 stykker for å overvektige eldre damer på dass! Litt av en studie. Skal se om jeg får skrevet en triprapport av en begivenhetsrik tur.
Overrasket over hvor mange eldre personer som ikke kunne hjelpe seg selv som trengte hjelp Boarding ble forsinket med 20-25 minutter for å få alle ombord og plassert i setene som "potetsekker"!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.