God tirsdag morgen fra Oslo S

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
....vel AutomatAirlines (DY) har ikke noen start så langt 3 av 3 Automater ute av drift her på Oslo S (PS Kjos - Det derre Internettet du ikke tror på - virker).
Stavanger resten av uken - ha en flott dag

Morn morn fra Stavanger. Nada bankstreik. Norge kan slappe av. Ny dag, nye muligheter.

Mornings fra MUC og førsteklasseloungen.

Begivenhetsløs flyvning fra Hong Kong inatt, men jeg er ikke imponert over LH's seter.Sammenlignet med Swiss, er de steinalder, og det sier litt, for Swiss' seter er ikke nye de heller. Men jeg fikk da litt søvn..... ;)

Venter på ledig dusj, men det er ikke så mange folk her,så det går radig.Sjåfør ut til Oslo-flyet fikk jeg dog..... :D

Ha en strålende tirsdag folkens :) :) :)

God morgen fra Forus!

Ingen bankstreik gitt! Var vel egentlig det jeg hadde forventet. Bank og betalingsystemer er i aller høyeste grad blitt såpass dagligdags at samfunnet nesten hadde stoppet.....

Blir halv dag i dag før det er å sette kursen mot byen og møte i kommunen.

Vel, ha en fin dfag forumister! :)

God morgen fra Munchen. Full dag med jobb og konferanse her idag, før det blir siste SAS-maskinen til CPH i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo. Det har nettopp BØTTET ned, men det ser ut som at det verste er over. Kjapp tur til OSL for et lite lynkurs. Ha en fortsatt fin dag.

Morings fra OSL. Her bøtter regnet ned, så alt av klær er søkkvåte! Er ikke noe lovende start på dagen, men får ta det som det kommer. Ha en fin dag da folkens :)

God morgen fra Oslo,

På plass på kontoret og spiser en lett forkost mens jeg gjennomgår gårsdagens siste e-post.

Ser at jeg var forholdsvis heldig med timingen hva regnet angår; kun lettere byger da jeg spaserte mine 10 minutter ned til Vika.

I ettermiddag skal man delta på en generalforsamling, for så å presse inn en treningsøkt.

I kveld tenkte jeg å kjøre meg en tur med bilen jeg disponerer om dagen; en Porsche 911 Carrera 4S :D

God morgen - i dag! :colgate:

Jeg nyyyyter gårkveldens store musikalske opplevelse i disse morgentimene. Hugh Laurie (også kjent som House M.D. fra tv serien) har sluppet et bluesalbum i sjangeren New Orleans blues. Og herremin den mannen kan synge! Anbefales på det sterkeste til alle som liker blues, verging onto jazzy blues :)

http://www.youtube.com/watch?v=sQsfwqIJuj8

Jaja, får dra bakenden min ut av stolen og ned på workshop. Blir spenande det. Ha en flotters dag!

Ny dag nye muligheter. Var i seng 0130 i går etter en laang tur fra HKG, men er allikevel opplagt i dag.

Og ikke før man har kommet seg hjem så er det bare å begynne planleggingen for neste tur
Limited time offer: Get a 100% Bonus - That's DOUBLE miles!
Buy miles between June 6 and June 30, 2011 and get DOUBLE the number of miles. For example, buy 10,000 miles and you will receive 20,000!
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=58949

Ha en fin dag med eller uten øs-pøs-regnvær...

(PS Kjos - Det derre Internettet du ikke tror på - virker)

Det er jaggu ikke hver gang, holdt på å gå ut av mitt gode skinn i går da ERP systemet, samt Citrix gikk ned for telling...

Bortsett fra det, god morgen godt folk.

Overskya på Jæren i dag, men det regner ikke kattunger iallefall, så det været som var her i går har vel reist østover..
Litt kontor her, før jeg kjører østover til øst Agder i ettermiddag.

En god dag til dere alle!

....vel AutomatAirlines (DY) har ikke noen start så langt 3 av 3 Automater ute av drift her på Oslo S (PS Kjos - Det derre Internettet du ikke tror på - virker).
Stavanger resten av uken - ha en flott dag

Det er vel den nye typen av automater på Oslo S, og dem er det ikke DY som drifter. Om det er dem da.

God dag fra Akergata. Egerkvartalet har ikke tett tak. Det er sikkert. Litt travle dager før avreise til Kiev på fredag. Men i dag er det feiring av stor dag og åtteretters på Ylajali. Ha en fin-fin dag!

Mornings fra MUC og førsteklasseloungen.

Begivenhetsløs flyvning fra Hong Kong inatt, men jeg er ikke imponert over LH's seter.Sammenlignet med Swiss, er de steinalder, og det sier litt, for Swiss' seter er ikke nye de heller. Men jeg fikk da litt søvn..... ;)

Venter på ledig dusj, men det er ikke så mange folk her,så det går radig.Sjåfør ut til Oslo-flyet fikk jeg dog..... :D

Ha en strålende tirsdag folkens :) :) :)

God morgen fra Bergen...

Litt sliten etter den lange turen fra HKG i går, men klarer meg.

Synd vi ikke kunne treffes i HKG Frode. Vi får ta det på neste tur (Hvis damen din går med på det)...
Fint å komme hjem til nye tilbud. Nå er kontoen fyllt opp igjen. :)

Goood morgen, ja. Slutt på finværet her i Mosjøen - nå bøtter det ned.

Møtemorgen, men nå er det lunsj og normal arbeidsdag resten av dagen. I kveld blir det middag på Laksfors med glade kunder som kommer på besøk.

Det er vel den nye typen av automater på Oslo S, og dem er det ikke DY som drifter. Om det er dem da.

Som kunde er jeg mest interessert i en løsning som virker det jeg er når jeg er der det skjer, hvem som krysser ledningene og hvem som har ansvar er uinteressant fra et kunde perspektiv

God morgen fra Chicago.

Her er to og en halv uke med Asia ferdiggjort. Fin tur i annen etage HKG-ORD i gaar, dog lite soevn. Fikk atter en gang bekreftet at verden ikke er stor da Discus og undertegnede oppdaget at vi satt 30 meter unna hverandre i gaar i Hong Kong. :P

Ble tidlig kveld i gaar, opp i 5 tiden i morges, rett paa jobb og man er allerede 70% ferdig med innboksen. Utrolig hva man faar gjort naar man er alene paa kontoret og telefonen ikke ringer. :P

Fortsatt flott uke til alle

Som kunde er jeg mest interessert i en løsning som virker det jeg er når jeg er der det skjer, hvem som krysser ledningene og hvem som har ansvar er uinteressant fra et kunde perspektiv

Selvfølgelig er det sånn. Er det de røde automatene, eller er det de grå?

Automatene er Røde blanke og fine - kan selv ikke se noen forskjell på disse 3 og de som er på OSL (eller den i Diamanten på FBU).

Back