http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=58949Limited time offer: Get a 100% Bonus - That's DOUBLE miles!
Buy miles between June 6 and June 30, 2011 and get DOUBLE the number of miles. For example, buy 10,000 miles and you will receive 20,000!
(PS Kjos - Det derre Internettet du ikke tror på - virker)
....vel AutomatAirlines (DY) har ikke noen start så langt 3 av 3 Automater ute av drift her på Oslo S (PS Kjos - Det derre Internettet du ikke tror på - virker).
Stavanger resten av uken - ha en flott dag
Mornings fra MUC og førsteklasseloungen.
Begivenhetsløs flyvning fra Hong Kong inatt, men jeg er ikke imponert over LH's seter.Sammenlignet med Swiss, er de steinalder, og det sier litt, for Swiss' seter er ikke nye de heller. Men jeg fikk da litt søvn.....
Venter på ledig dusj, men det er ikke så mange folk her,så det går radig.Sjåfør ut til Oslo-flyet fikk jeg dog.....
Ha en strålende tirsdag folkens![]()
![]()
![]()
Det er vel den nye typen av automater på Oslo S, og dem er det ikke DY som drifter. Om det er dem da.
Som kunde er jeg mest interessert i en løsning som virker det jeg er når jeg er der det skjer, hvem som krysser ledningene og hvem som har ansvar er uinteressant fra et kunde perspektiv
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.