• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra trikken

Someone

Moderator
Medlem
God morgen, da ble det 12ern i dag. Forumet er oppe å går igjen etter en kort sykemelding. God miks av møter og kontor i dag. I tillegg ble flybilletter til årets Tour de France bestilt. Tur retur Lyon. Lufthansa via MUC ned og hjem med Brussels via BRU. Artig prising hos sistnevnte da economy flex&fast var betydelig rimeligere enn Light&relax. Dog er Lyon uansett ikke de billigste stedet komme seg til og fra. Ha en fin dag

add5e3e12d7d170c479acbc63eaef2d7.jpg

God morgen fra SK ettellerannet til DUS. Møter i Essen i dag og så hjem i kveld. 6000 tur retur i Go Light er mye, så møtet bør helst bli bra. :)

Så også @EB har vært ute og overtalt SAS til å bruke økologisk smør fra Røros i kantina nå. Godt var det og en ok trøst etter at Ertzeidergården var fullbooket i helgen (ble Rjukan istedenfor).

Ha en fin en

God morgen fra SK ettellerannet til DUS. Møter i Essen i dag og så hjem i kveld. 6000 tur retur i Go Light er mye, så møtet bør helst bli bra. :)

Så også @EB har vært ute og overtalt SAS til å bruke økologisk smør fra Røros i kantina nå. Godt var det og en ok trøst etter at Ertzeidergården var fullbooket i helgen (ble Rjukan istedenfor).

Ha en fin en

Har jeg gjort jobben min for godt??? Neste gang skriker du ut Fnate....du kan også veive med armene...

God formiddag fra NSB opp gjennom Østerdalen - snart Koppang. Har ikke sett eller kjørt på noen elg...så langt. Klar for noen dager med møter i og rundt Bergstaden. Ha en feiende flott tirsdag.

Har jeg gjort jobben min for godt??? Neste gang skriker du ut Fnate....du kan også veive med armene...

Sikkert fullbooka fordi salgssjefen skulle opp og overnatte gratis.

God morgen fra Alfnat... eh, Alfaset. Prøver så godt en kan å få oversikt over noe gods som skal biles til verdens største land - utlandet. Satser på å få noe av gårde i dag også.

Ha en god en :)

Stille formiddag her på forumet gitt.
Grått i det sørlandske og litt snø i lufta. Jeg som trodde det var vår. Hvor pochcher blir det av den globale oppvarmingen? Fake news???

Siste sykemeldingsdag i dag. Føler meg ikke frisk enda. Denne influensaen klarte virkelig å slå meg ut i lang tid. Men får prøve kontoret i morgen og se om jeg står an av.

Så får jeg heller prøve å gå gjennom min velfylte mailboks innen den tid......

God tirsdag ønskes!

God trist tirsdag. I dag var jeg innom Saudiske ambasaden i Oslo. Jeg skulle søke om transitt visum, men fikk avslag av ambassaden fordi jeg hadde turist visum i Egypt og Kuwait. Helt håpløs gjeng....

God formiddag fra NSB opp gjennom Østerdalen - snart Koppang. Har ikke sett eller kjørt på noen elg...så langt. Klar for noen dager med møter i og rundt Bergstaden. Ha en feiende flott tirsdag.
Makan etc...

Tenkte ikke på å veive.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Back