• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Sydney

Hypern

ScanFlyer Rusty
Det regner ute, kraftig også. Og med resultat at man har prokastinert. Sov heller ikke så godt i natt så da er det helt greit. Kanskje jeg tar meg en tur ut om det klarner opp. Det som er irriterende er at det er ingen fasiliteter i nærheten her som tilbyr noe mat. Får kanskje bestille noe takeaway food, Foodora operere visstnok her i Sydney også. Ja det høres paradoksalt ut, men hotellet jeg bor på er av den heller enklere standarden. Det er et rom, eget toalett, men delt dusj på gangen. Jeg er uansett ikke mer enn 10 minutters båttur unna Circular Quay, men så var det det med å gå ut. Hadde uansett en bra dag i går.

Ingen fare for regn her:-) Glad morgen fra Ris. Snart på Bryggekontoret før det blir et par møter ute hos kunder. Ettermiddagen byr vel på en treningsøkt i marka. Nyt dagen!

Ingen fare for regn her:-) Glad morgen fra Ris. Snart på Bryggekontoret før det blir et par møter ute hos kunder. Ettermiddagen byr vel på en treningsøkt i marka. Nyt dagen!

Nei hører rykter om at sommeren har kommet til Oslo så skal bli godt å lande i Oslo på fredagen.

Mornings fra Sandaker. Her bestemte noen seg for og begynne dagen 5:15, og siden det var min tur i dag var valgene få. Prærien kaller og med litt flyt får jeg kanskje unnagjort det meste av ukens oppgaver. Ha en fin dag

God morgen fra DY740. Her er LN-NIC straks klar for å frakte oss opp til Trøndelagen i solskinnet !

God morgen alle samen, god morgen søster og bror. god morgen bomster og ikke minst været.

Nå klokken 07:00 blå himmel - sola star høyt på himmelen - man kjenner varmen - dette blir en flott dag. Alt dette I Oslo nord.

De neste timene skal våre biler og tjenester fotograferes ute og vi starter med dette ved 7:30 tiden I sola.

Ha en flott dag videre.

Jan

Nydelig her i Asker og heller ikke ille dit jeg skal, iflg rapportene. Snart avgårde til jernbanestasjonen og avreise i motsatt retning av den jeg pleier å reise.

Nedtur å lande på bgo og regn etter sykkeltur i finværet på Østlandet, men ryktene dier bedring på denne siden av fjellet også. Ny pers med 2t og 15 min fra Fana til prærien i går, slår neppe den i dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Trallabom fra Lillestrøm. I dag er det hjemmekontor for å gjøre ferdig formalitetene fra 2015 og å betale restskatt. Spør som ikke vi rekker en liten tur i skogen for å glemme grusomhetene også.

Heldigvis ser det ut til at forhåndsberegningene mine på skatt er feil.. i riktig retning. Men ikke si noe til elefanten!!!

Nå venter en Activia for å se om vi snart kan bli kvitt avskjedsgaven fra Dubai. :)

Ha en fin dag.

God dag, for siste gang fra Akersgata - nå blir det flytting til Rosenkrantzgate 16 - fint å flytte i varmen. Men først en lang lunsj! Ha en fin-fin dag, med eller uten flytting!

08:14: Kunde sender mail: "Hei, bla. bla. bla. bla."
08:36: Sjefen min svarer på mailen: "Martin, did you handle this?"
11:30: Jeg begynner på jobb.

Og sånn går nu dagan...

Back