Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Tipper at pølse nr 2 ble kjøpt på Lillehammer jernbanestasjon. Spørsmålet er vel heller hva i all verden du gjør der og om det bare var én pølse du fikk for 66 kroner? Og hva Widerøe har å gjøre med både pølser, jernbane, Narvesen (Reitan?) og Lillehammer?
Mener å ha sett at Narvesen tar 25,- for drikke til "maten" så høres riktig ut det
(+pant)
93-trikken kom fram til Røros. Fått meg en pølse og venter på det jeg tror er en 92-trikk tilbake.
![]()
Informerte kilder hevder at det er verdens sjokoladedag i dag. Godt man er forberedt.
![]()
Stemmer vel at jeg sitter om bord i en Type 93, ja. Og særlig mange andre retninger utni fra Hamar går vel ikke den typen?
Blir Type 92 senere, samt at jeg har lagt inn en mulighet for litt 74 på tampen av dagen.
Men har lyst å få logga Saab 2002, mangler den.
Du burde vel heller flydd Air Leap hjem fra Røros ? (sier jeg, som koser meg mere med å kjøre lange bilturer framfor å fly for tiden).
Men har lyst å få logga Saab 2002, mangler den.
Akkurat den er det mange som savner. Er ikke det kortbaneversjonen av 2000, med mer økonomiske motorer og høyere marsjfart, dog veldig stillegående? 1+2 setearrangement med god plass til bena samt barn- og mobilfri separat kabin helt bakerst og store nok bagasjehyller til vanlige kabinkofferter? Benyttes også på strekningene Fornebu-Tempelhof, Fornebu-Amsterdam og Fornebu-Birmingham? Eller er det bare jeg som drømmer..?
Så kom Corona, og nå er jeg i hvertfall ikke spesielt gira på å fly.
Så vi skal kjøre tog og båt... Og så kan man drikke øl og spise mat uten å gå i maske og føle man er på Con Air.
Da er vi to.
I
Det startes nå rute mellom Stansted og Barbados med en Airbus 340, med kun business class.
Spenstig. Billettene koster 7500 pund per person tur/retur.
https://thepointsguy.co.uk/news/private-a340-barbados/
Da må du velge andre tog enn VY, for der er alt stengt. Du slipper maske, men det er ikke mulig å kjøpe noe.
Da må du velge andre tog enn VY, for der er alt stengt. Du slipper maske, men det er ikke mulig å kjøpe noe.
Var full servering på toget til Bergen nå på søndag.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.