Mornings fra Stavanger. Sitter her med dagens første kaffekopp. Før det blir buss til Forus i dag. Ha en fin dag forumister.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen fra Hamar stasjon. Ut på togsightseeing i dag, samt komplettere loggen over togtyper jeg har reist med (av de Norske Tog har par i dag).
Gjetter på en Type 93 (alternativt, 92) i retning bergstaden?
Stemmer vel at jeg sitter om bord i en Type 93, ja. Og særlig mange andre retninger utni fra Hamar går vel ikke den typen?
Blir Type 93 senere, samt at jeg har lagt inn en mulighet for litt 74 på tampen av dagen.
Bare du slipper type 92. Det er en trikk som går på diesel mener jeg da.![]()
Typo i forrige post. Blir 92 etterpå. Synes nå 93 minner om en trikk og jeg, da men.
Tips om man skal ta toget fra Evenstad: Stå synlig på perrongen. Første gang jeg har opplevd at et tog måtte rygge tilbake.
Hva i all verden er det å finne på - på Evenstad? Såvidt jeg vet er det en gudsforlatt plass. Og ja du var nok antagelig på stopper ved behov stasjon - da må man være veldig godt synlig på plattformen slik at toget rekker å stoppe.
Vel, vêr bare at det var ei som ville komme seg vekk derifra med toget. Pratet visstnok ikke norsk heller.
Det er mange små plasser i landet vårt, som hverken behøver å være kjedelige eller gudsforlatte selv om de ikke har like mye fyll og fanteri som Grünerløkka. Dessuten har Evenstad kirke så helt gudsforlatt er den jo ikkeHva i all verden er det å finne på - på Evenstad? Såvidt jeg vet er det en gudsforlatt plass.
Brødsmuler borte - eeeeeee virker igjen.
Det er mange små plasser i landet vårt, som hverken behøver å være kjedelige eller gudsforlatte selv om de ikke har like mye fyll og fanteri som Grünerløkka. Dessuten har Evenstad kirke så helt gudsforlatt er den jo ikke![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.